Çarşamba, Ekim 18, 2006

lacivert havlu'ya acik mektup

Sayin mikrofiber-lacivert havlu hanim,

Bu bana yapilir mi?

Haaa, bu bana yapilir miii?

Sen ki, yillarca yere dusen bir sac teli yuzunden on tapir gucunde 'yettiartikbiktimpesinizitoplamaktanistenyorgunargingeliyorum hicbukadin buyasindabunanasildayanirdiyenyokhickiymettenanlayanyok' cekmis bir kadinsin. Bu etinden canindan, kendi ellerinle yetistirdigin, camasir suyu nedir, lacivert yer silme havlusu nedir ogrettigin kizina nasil kiydin?

Evet, annecim, bana gelirken bi zahmet soyle yumusacigindan bikac tane esofman alti al getir,baska bisi giydigim yok zaten demis olabilirim.

Hakkini yemeyeyim, getirmissin, giymisim.

Ama anne, bu esofman alti kucuk kucuk siyah pamukcuklar tukuruyor.O kucuk siyah pamukcuklar var ya o kucuk siyah pamukcuklar, evin icinde her yerde, acik renk halilarimin, havlularimin, acik renk yatak ortumun, koltuk ortumun, her seyin uzerinde.

Gunlerdir, ama gunlerdir gozumun onunde ucusan kucuk siyah pamuk topaklarini topluyorum. Baktigim her yerde kucuk siyah pamukcuk gorur oldum. Ay kafayi yiyecem.

Yikadim olmadi, tersine cevirip silktim olmadi, ellerimi islattim pitirlarini toplayayim diye, yine olmadi. Hala tukuruyor essek kafali esofman.

Sayin Lacivert Havlu,

Bu esofmani ayynenn boyle muhafaza edip senin evinde -Temmuz sicaginda bile olsa- giymezsem ne olsun. Gor bak bakalim hos muymus insanlarin evine boyle zararli seyleri sokmak.

Hatta esofmanimla beraber alti siyah siyah iz yapiyor diye giydirmedigin en rahat ev terliklerimi de getirip giyecegim, hatta evinde kabuklu yer fistigi yiyecegim bi yandan.

Ben simdi gidip bi tur daha elektrik supurgesi- yer silmesi yapiyorum.

Alacagin olsun.

Saygilar,
Kizin.

19 Ekim, 2006 09:17, Blogger Doruk boyle dedi...

:))) Allah akıl fikr versin:)

 
19 Ekim, 2006 16:00, Blogger şugibi boyle dedi...

yanlız o mikrofiber bez süper düper bişeymiş. hayatımı çok kolaylaştırdı. kullandıkça - ki çok sık kullanıyorum tahmin edersin- seni anıyorum deniz. sağol.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat