Salı, Ekim 31, 2006

greys olayinda ikinci perde

Yemisim iradesini, dayanamadim, indirdim, aksamustunden beri iki bolum izledim, kesmedi.

Simdi bi bolum daha patlatayim diyorum. Disarda yagmur, tatsiz bir hava, belki bi kadeh de bisi icerim artik. Ah Christina, oh Burke, yaktiniz beni.

01 Kasım, 2006 12:02, Blogger Doruk boyle dedi...

Uff ya işte bu aşamdan sonrası fena, elindekileri dikkatli kullan hemen tüketme, bak biz kaldık dımdızlak, bir haftadır 6.bölümü bekliyoruz. Ne şanslısın izleyecek 3 bölümün daha var:(
Bu arada mıymıntı Mere'nin haline ne diyorsun?

 
01 Kasım, 2006 12:07, Blogger Deniz boyle dedi...

Cok ozlemisim ya bizimkileri, mere bile tahammul edilebilir gorundu gozume. George'un yeni manitasi gulleci gibi olsa da ona da ayri bir sempati besliyorum, soylemeliyim. Mangal yurekli, delikanli bir kisi kendisi:)

 
02 Kasım, 2006 09:04, Blogger elif boyle dedi...

deniiiz, ben izleyemiyorum gecen haftadan beri. tabi daha 2. sezondayim ama izlediklerini atmiyosun di mi... onlari rica edebilirim sizden.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat