Pazartesi, Ekim 16, 2006

to grey's or not to grey's

Yapmamaliydim.

Yaptim.

Ne yapayim, dayanamadim.

O bolum ozetlerine bakmayacaksin, herkes gibi bekleyip yavas yavas izleyeceksin demistim.

Sonra artik evde yapabilecek herseyin yapildigi bir gun,yaz televizyonunun tum zavalliligi beni teslim almadan, bari izlemediklerimden bir tanecik bolum izleyeyim dedim. Ba-bammm! Siradaki bolum o meshuuur Meredith'in elinde bomba olan, iki bolumluk ozel Thanksgiving episodunun ilk parcasi cikinca devamini izlemek farz oldu.

Sonra seytan durttu, bi tanecik daha bakayim bari dedim, sonra oburu, sonra oburu...Kendime geldigimde butun ikinci sezonu iki gunde bitirmistim.

Az evvel ucuncu sezonda ne oluyor diye merak edecegim tuttu, kahretsin. Sonra networkte kuzu kuzu yatan dort bolumu de gordum.

Ay hayir, herkeslen beraber, reklam aralari meklam aralari ile, sabirla, zevklen izleyip meraktan catlayacagim bi sonraki haftaya kadar.

Evet evet.

Ama yine de diyorum, ucundan acicik baksam ucuncu sezonun basina. Ne olur yani, kiyamet mi kopar? Yedi hafta var daha, boru degil. Bekle bekle gecmez.

Sakin yanlis anlamayin iradesiz salak Meredith'e olan askimdan, Mc Dreamy'nin yakisikliligindan degil merakim. Gordugum en serin, en saglam cift olan Christina ve Burke askim icin bu kadar terane.

16 Ekim, 2006 14:28, Blogger elif boyle dedi...

sık dişini deniiiizz!
hastasıyım christina ile burke'un.
ayrıca addison salak kadının teki.

 
16 Ekim, 2006 17:28, Blogger ycurl boyle dedi...

Deniz,
2. sezonu bitirmeden 3.ye baslama cunku konular birbiri ile baglantili. Evet ne guzel artik internette seyredebiliyorsun.-Benim gibi su anda tvsi olmayanlar icin cok iyi haber- Bu arada ayni sayfada 'six degrees' adli diziyi de tavsiye ederim. O da fena degil.

 
17 Ekim, 2006 10:24, Blogger Doruk boyle dedi...

Biz 3. sezonun ilk üç bölümüyle şenlendirdik pazar günümüzü. Hande'yle hayatımızı battaniye altında, elimizde çay, karşımızda Grey's ile geçirmeye karar verdik. Meredith'in o mıymıy konuşmayla o iki adamı nasıl tavladığına şaşmak, Burke'ün annesine sinir olmak, Izzy tutulup kaldıkça yeter diye bağırmak vs. güzeldi. O birkaç saat başka hiç birşey düşünmedik işte.
Sabretme izle bence, arka arkaya çok zevkli oluyor:)

 
17 Ekim, 2006 10:36, Blogger Deniz boyle dedi...

Yaa burcu ya, essegin aklina karpuz kabugu dusurmek denir senin yaptigina. Meredith konusunda da sunu diyecegim. Bazisinin seyi altindan oluyor galiba. Miy miy miy miy. Off.

 
19 Ekim, 2006 13:37, Blogger Deniz boyle dedi...

E-mekli, sahane hikaye bence, her ne kadar lostu hic izlemedigim icin bilmesem de.

Ayrica diziyi guzel yapan bi sey de her bolumun adini bir sarkidan almasi, cok da guzel muziklerinin olmasi.

Ben iyisi mi eski bolumleri ulastirayim sana. Bi bak bakalim, ucuncu sezondan baslamak pek mumkun olmayabilir zira.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat