Pazartesi, Mayıs 22, 2006


Bazi insanlar var, onlar salak. Ben de onlardan biriyim. Asagi yukari yilda bir kere ickinin butun kotuluklerin anasi oldugunu aci bir sekilde tecrube etmeden duramiyorum. Zikkim ic a gerizekali deyin, ne derseniz deyin, haklisiniz. Bazi akilli insanlar bu dersi hayatlarinda bir kere aliyor (mesela bundan yaklasik otuz sene evvel sampanya ve rakiyi karistirip bir kere sarhos oldugu icin o gunden beri nerdeyse hic icki icmeyen annem) ve kalan hayatlarini saglikli geciriyorlar.

Dun ben oluyordum. Aksamustu saat iki civarinda yataga (ki nevresimleri bile yoktu yatagin, ciplak yorganlarda,yastiklarda uyudum) surunerek gidip halsizlikten uzerimi bile ortemezken oyle dusundum en azindan. Az sonra olecekmisim gibi geldi. Hastaneye gitsem, serum verseler duzelir miyim diye dusundum, acaba burada boylece olsek bizi kac gun sonra bulurlar diye dusundum, ev de daginik, ayip olacak bulana dedim, Koray orali olmadi, dondu uyudu. Ben uyuyamayacak kadar kotuydum ki sonunda kivrildim, sizdim.

Aksamdan kalma olmanin en hain ve kotu yani da sabah kalktiginda kisa ve salak bir an boyunca isin boyutunu fark edememe hali bence. Hani kendini bir aspirin, bir dus, bir guzel kahvaltiyla duzelecek saniyorsun gaflet icinde, kendini dusa atiyorsun, ciktiginda farkediyorsun ki olmussun aslinda hali. Dun de oyle oldu iste. Bir an kalkabilirim, toparlanabilirim, hayatima devam edebilirim sanmistim ama yalanmis. Butun gun kustuktan ve surundukten sonra aksam kendime gelebildim.

Bir daha hayatim boyunca cranberry votka ve bira gormek, hele ikisini ayni anda gormek istemiyorum. Sarhos oldugumda arabalari buharla yikadiklari gibi beni de hucrelerime kadar yikasinlar temizlesinler istiyorum. Detokstayim, artik belirsiz bir zamana kadar icmiyorum.

22 Mayıs, 2006 11:30, Blogger Doruk boyle dedi...

Sana bol bol su yazıyorum, içine limon da damlat ki çabuk temizlen. Cuma'ya kadar toparlanmalısın:)

 
22 Mayıs, 2006 11:48, Blogger mono boyle dedi...

deniz böyle çok içince yatmadan bi alka seltzer iç, sabah kalkınca bi da iç, nisbeten düzeltiyo durumu aklında olsun.

 
22 Mayıs, 2006 11:51, Blogger Deniz boyle dedi...

Bona normalde olayim zaten icki icerken bol bol su icmek, ardindanc vitaminlarini, alka seltzeri cakip oyle uyumak. Ama bu sefer durum korkunc bir sekilde kontrolden cikti, oyle boyle degil. Neyse, bu da bana ders olsun, onumuzdeki birkac ay boyunca bari.

 
22 Mayıs, 2006 12:57, Blogger elif boyle dedi...

resmi görünce afiyet bal olsun yazmaya yelteniyordum az daha. çok geçmiş olsun. ben de sırf ertesi gün yüzünden yıllardır üç kadeh şaraptan fazlasını içmiyorum.

 
22 Mayıs, 2006 14:06, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

deniz'im, cok cok gecmis olsun da, gec bunlari, bu kacinci "asla"...
bi daha bira görmek istemiyormus, hah, tam adami! ;)
biz de cumartesi günü pazara gelip bi ugrayalim mi diye gecirmistik icimizden, bak sen, neler kacirmisiz.

 
22 Mayıs, 2006 16:54, Blogger huysuz boyle dedi...

böyle durumlarda sabah kalkınca 2 tane sedergine, olmadı bi tane de apranax atıyorum. (hapçı gibi oldu :p))
e bu kadar ilaç alınca da yarım saatte toparlıyorum genelde...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat