Salı, Haziran 21, 2005

Buralara yaz geldi!

Evet, buralara yaz geldi, pazara kiraz geldi daha da onemlisi Enschede 'ye Donna hanim ve Beton bey geldi. Onlari sonra da yazarim, tek soyleyebilecegim, cok cok iyi zaman gecirdigim, cok eglendigim, ertesi sabah ickiyi birakmaya karar verdigim ve midemi tazyikli sular ile yikamak istedigimdir.

Bu sabah ancak normal dunya ile yuzlesmeye hazir olablidim. Ise gelmek icin otobuse bindigim anda farkettim ki ic camasirinin giydigin giysilerin altindan gorunmemesi icin ugrasmak bir Turk kadin sporu. Dort duraklik kisacik yolculugum boyunca otobusun gorebildigim butun kadin yolcularinin don ve sutyen rengini (bu da varsa tabii) ve modelini biliyorum artik.

Ha bir de herkesler kendilerini gunese atmis anlasilan bu haftasonu, etraf pembe-kirmizi renkli, abuk sekillerde amele yanigina sahip kisilerden gecilmiyor. Bari bikini ustu falan giyselermis, oyle cirkin gorunuyorlar ki. Oyy oy, beyaz corap ve sandaletli adam gormedim henuz, buna da sukur.

Moda ve zevk polisi Enschede'den bildirdi efendim, esen kalin.

21 Haziran, 2005 13:25, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

Banada misafirlige gelin cunku ben cok kiskandimmmm nokta!!!
Size zeytinyagli dolmalar, hunkar begendiler, enginarlar lar lar lar yaparim iste gelinnn...

 
21 Haziran, 2005 14:09, Blogger hayalperisi boyle dedi...

deniz misafirlik deyince hani gelicektin bana bak evlenip gidicem uzaklara yol yakinken gel sana türk kahvesi yapayim istersen baklava acayim :)

sevindim güzel günler gecirmene ...


ps:bu yazi icin blog denetleme ve düzenleme kurulundan izin almadim yine asacaklar beni asacak ....

 
21 Haziran, 2005 16:32, Blogger YesilErik boyle dedi...

Ne guzel bir sey boyle gorusmeniz. Ben de beklerim yolunuz duserse, size alt kattaki suitimizi hazirlariz, Erikle midye dolma bilem yapariz rakinin yanina.

 
22 Haziran, 2005 14:16, Blogger  boyle dedi...

evi taşıdıktan sonra hep birlikte kutlama partisine gelin bize. gelirken yanınızda birer ütü ve biraz börülce getirirseniz börülce ütüleme partisi de yaparız. rakı ve balık servise dahildir. yalnız adı SuGibi olanların kapıdan içeri girebilmesi için karamelli kek getirmeleri, tez yazanlarınsa tezlerinden birer kopyayı kapı önünde yaklamarı gereklidir, baştan söyleyeyim. bir de manifesto sahipleri giremez.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat