Salı, Şubat 28, 2006

dortturu dunya

Elif'ten geldi:

Yaptigim 4 is: (Nedir, ne kadar issiz oldugumu bir daha mi yuzume vurmak istiyorsunuz? Vallahi ayip.)

En eskiden, en yeniye dogru olmak uzere

1. Ciraklik (On iki yasimdan on sekiz yasima kadar cesitli yazlarda annemin sirketinde CV'leri duzenleme, davetli listeleri cikarma, database'de arastirma yapma, yedi tane kadinin arasinda gunler gecirip rejim, makyaj, sac bas ve erkekler uzerine bilgi sahibi olma)

2. Gonulluluk (Bugday'in Eminonu'nde oldugu zamanlarda) depo sayimi yapma (sahaneydi o depo, Hamdi'nin manzarasi gibi guzel bir manzarada biz dergileri yigiyorduk, bir de balkon vardi ki, sormayin), ceviri yapma, etrafi toparlama, sirt cantasina iadeleri yukleyip kilometrelerce yurume (fakir yerlerde gonulluluk yapmayin arkadaslar, olan bel omurlariniza oluyor, tutsunlar taksinizi oyle toplayin iadeleri)

3. Ayakcilik (Bir kere 99 yazinda deprem olup okullar ve dersaneler kapandiginda ablamin yaninda - ki bu deneyim su dunyada muzisyen milletinin ne essekkafali oldugunu gormeme, ablamin aslinda deli gullabicisi oldugunu farketmeme, Burhan ' womanizer' Ocal'la tanismama yol acti, ablam her oglen bana bir suru yemek ismarladi, yanlis hatirlamiyorsam maas bile verdi. Ikinci kere 'ayakciligim' iki bucuk sene kadar surdu, meshuur bir profesorumuzun yaninda el yazisi cozme, orta yaslilara teknoloji anlatma, kutuphanecilik ve sekreteryal ozelliklerimi gelistirdim, akademik dedikodunun dibine vurdum, hayatimda tanisamayacagim insanlarla takildim, deli gibi gulup eglendim.)

4. Uluslararasi bir projede arastirmacilik (Oooh boyle yazinca cok havali oluyorumus, hayir efendim, ben arastirdim, gelistirdim, kendi kendime calistim, o arastirmanin bir kismi master tezim oldu, bir kismi o calismanin icine gitti, isin asli budur yani.)

Defalarca izleyebilecegim 4 film:

1. Kayip Kizlar
2. Gurbetci Saban
3. Arabesk
4. Tosun Pasa

Yasadigim 4 yer: (Simdi esasinda iki yer var ama dorde tamamlamak icin pustluk yapmak da mumkun)

1. Etiler
2. Ulus
3. Kurtulus
4. Enschede

Tatil icin gittigim 4 yer:

1. Cunda
2. Assos
3. Bozcaada
4. Datca

En sevdigim 4 yemek: (Ay olmaz olsun boyle soru, ben oburum yahu, hangi dort beni kessin?)

1. Enginar
2. Butun kabuklu deniz hayvanlari (Karides, tarak, yengec, istakoz, nam nam)
3. Jambon turevleri (demistim di mi?)
4. Votka- havyarlamaca

Hemmen simdi olmak istedigim 4 yer:

1. Herhangi bir ofiste kendime ait bir masa (Herkesler yazmis heyecan verici seyler, ben is istiyorum sadece, is)
2. Assos'ta Cagin Motel'de kahvalti masasi
3. Imroz'da oglen rakisi
4. Koray'la herhangi bir yolculuk hali, nereye oldugu cok da muhim degil, Barcelona olsa guzel olurdu sanirim. (cok mutlu oluyoruz biz birlikte bir yere gidince, o bakimdan)

Kimler 4'lesin? (Aile torpili ilen)

Koray
Defne

01 Mart, 2006 08:24, Blogger Oya Kayacan boyle dedi...

Son yazılarını bir nefeste okudum... En bayıldığım ne biliyor musun? Bu yaşta olup bu kadar rahat nostalji yapman. Annen ciddi sağlam altyapı yapmış sana, helal olsun... '68 kuşağı babanı da unutmayalım... Zaten o kuşak da gidince, sen gibi yetişen bir avuç insana kalacak o kültürün idamesi, yani sürdürebilirliği!

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat