Salı, Şubat 14, 2006

ahacik burada

1)Hani aylar evvel demistim ya, pek tabii ki, Ayca Sen daha guzel soylemis.

2) Gecen gun sabah sabah hanim hakkinda yazdiktan sonra anneligin nasil da 'insa edilmis' bir sey oldugu hakkinda bir takim makaleler buldum, okumaya basladim, aklimi toparladigimda yazarim zaten, ama tek diyecegim sudur ki, cocuk evin nesesi, hayatin anlami falan derken feci sekilde doldurusa geliyormusuz gibi geliyor bana. Belki de herturkkomploteorisyenidogar akimina kapilmisimdir, o da olabilir.

3) Bugun pazardan cicek alacaktim olmus kasimpatilarimin yerine, ama butun cicekciler sevgililer gunu ayagina anasinin nikahini ister diye vazgectim. Yarin yari fiyatina dussun o cicekler, oyle alacagim.

4) Butun isleri erteleyebileceginin son anina kadar ertele kampanyasina katilip bir de gunleri unutmam sebebiyle anneannemin dogum gunu karti ve hediyesi yaklasik bir hafta sonra eline gececek, madem o gun elinde olmayacak, yarin da gondersem olur sanirim, bugun cok isim var.