Çarşamba, Haziran 15, 2005

yeniler

Allaha sukur birileri ne yazip ne yazamayacagima karar vermis benim adima (bkz: asagidaki post), hemmen hizaya geleyim ben de. Bazilarinin aksine entellektuel hezeyanlarimi bosaltabilecegim baska mecralarin bol olmasindan midir, yoksa zaten kuralli ve belirli bir konuya bagli yazma islemini her gun, ekmek parasi kazanmak, okulu bitirmek icin yaptigim icin midir, bir an canimin istedigini yazabilecegim iluzyonuna kapilmistim, kendime geldim tesekkur ederim. Rutin hayatimin gereksiz bilgilerini oncelikle ailemden uzak oldugum icin onlarla paylasmak icin acmistim bu blogu, sonradan burasi sayesinde insanlarla tanistim, ben Hollanda'da okumak istiyorum, ne yapmam lazim diyenden, Enschede'deki Turklere kadar pek cok kisiyle de tanistim. Hangi bilginin, ne icin, ne zaman, kime gerekecegini belirleyen merci olmadigim icin bazilari gibi kesin olarak soyleyemem rutin hayatimim gunluk meselelerinin tamamen gereksiz oldugunu, simdilik beni taniyanlarin benden haber alma kaynagi olan bu blog gun gelir belki birinin isine de yarar.