Çarşamba, Kasım 01, 2006

tropik

hayatimda akdeniz'in kuzey kiyisindan daha guney paralellere gitmisligim yoktu. amerika'da belki bir iki paralel guneye dogru inmisimdir cok kisa sureyle, mesela aktarma yapmak gibi- ama hepsi o.

izlenimler soyle:

- sicak

- nemli

- yaginca iyi yagiyor ve bu aralar cok yagiyor galiba. bir kuruyabilmis degilim ki uzerimde mayo da yok

- yagdiktan sonra o buharlasanlar var ya, ha iste onlar daha da nemli yapabiliyor ortami. ben oyle ahim sahim gozluklu bir insan degilim ama gozluk cami bugulanmasinin kisin sicak bir yere girince yasandigini bilirim. burada tersi oluyor! kapali ve haliyle klimali mekandan disari bir ciktim gozlugun camlari iptal oldu aninda. saskinlik veriyor tabii


- bu sicak memleket insanlarinin acili yemek merakini cozebilmis degilim henuz ama sikayetci de degilim. "sizin kadar halepano yiyene pek rastlamiyoruz da efenim, o yuzden sasirdik". sasir tabii miguel eline saglik, muchos gracias.

- binbesyuz tane bilim adamini bes yildizli ortamlara topluca sokmak koca bir ziyandir. bunlarin kuyruga falan girmeleri lazim usta, baska turlu nasil sosyallesecekler saniyorsun? once kuyrukta havadan sudan iki lak lak ("bizim turkcede bir laf var 'ejnebi uzvu' diyoruz boyle havalara". "niye ki" diye sorma iste sorma, bana fantastik hikayeler uydurtma simdi) sonra birlikte yemek, oyle ufak ufak.

- sesini daha once hic duymadigim kuslar duydum, bu ilgincti iste.

- akdeniz sahili hala daha iyi. yemisim okyanusunu.

- bir daha, hakkaten mecbur kalmadikca, deniz olmadan boyle yerlere gidilmeyecek. konu kapanmistir (sonra elalemin memleketine bok atiyorum bak).

- sicak

- nemli

- cancun dedigin koca bir amerikan tatil koyudur (oyleymis meger). meksika'nin bir parcasi oldugunu reddetmek istiyorum. azteeek, maya! hadi yavrum gelin artik. yazik be. sen kalk koca medeniyet kur sonra birileri gelip buna cevirsin ortami.

sicak ve nemli demis miydim?

02 Kasım, 2006 00:02, Anonymous Adsız boyle dedi...

Gidicekdim bende cancun'a ama duydum ki honolulu gibi olmus orasi da vazgectim hemen

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat