Pazar, Kasım 05, 2006

Insanin tanidigi birini televizyonda gormesi cok tuhaf bisi. Yani cesitli kereler oyuncu, aktor, artiz cinsinden arkadaslarimi, cesitli vesilelerle aile uyelerimi falan televizyonda gormuslugum var ama anlatmak istedigim baska bisi. Gunluk hayatinizda arada bir rastladiginiz, cok da bir iliskiniz olmayan birinin bambaska bir halini televizyonda gorunce insan, cok sasiriyor.

Yillar evvel dehsetle farketmistim ki hemen hemen her hafta ugradigim mahallemizin sayisalloto/ kirtasiye/ telefon karttici abi, megerse bu isi ek is olarak yapiyormus, aslinda meslegi Edi'cilikmis. Edi diyorum, Edi. Hatirladiniz mi Edi'yi? Hani BBG 2 nin manyak uyesi. (Hangisi normaldi ki zaten diye sormayin, hepiniz bal gibi de izlediniz iste) Tamam, Edi BBGdeyken butun mahalle hafifce kafayi usuttu, kabul ediyorum. Insanlar hakli, her gun bir Ermeni cikmiyor televizyona ama bu abininki biraz farkliydi. Her gun saatlerce studyolarda Edi'yi savundu, gozyaslarina boguldu, anlatti, anlatti. Ben utancimdan (yanlis anlasilmasin, onun adina utanmaktan) televizyona bakamazdim o cikinca. O gunden sonra da pek yuzune bakamadim adamin zaten. Keske o hep benim bildigim gibi kalsaydi diye dusunmekten kendimi alamadim.

Simdi, benzeri bir sorunum var dun geceden beri. Koltukta yayilmis, X Factoru'un elemelerini izliyordum ki, bir anda gozlerime inanamadim. Televizyondaki teyzeyi gaaayet yakindan taniyorum ben. Pazartesi gunleri ayni spor salonunda karsilasiyoruz, o lycrali, cam gobegi rengindeki taytiyla beni benden aliyor, o benim 20 kiloluk agirliklari kaldiramama hayretle bakiyor, soyunma odasinda birlikte giyinip soyunuyoruz, birbirimize selam falan veriyoruz. Ve o megerse bos vakitlerinde Abba taklidi yapiyor, bunu 16 milyona sunmaktan utanmiyor, bir gun bu sekilde meshur olacagini hayal ediyormus.

Allahim, bittim ben. Zaten o taytlara, o siklamen rengi havlu bilekliklere falan bakip gulmemek zordu, simdi tam oldu. Yarin soyunma odasinda Brigitte'yi gorup de nasil normal davranacagim? Yoksa gidip tebrik mi etsem? Acaba tebrik edersem bi kere de benim icin Abba taklidi yapar mi?

06 Kasım, 2006 00:23, Blogger deryik boyle dedi...

bence kulaklığından en son seste dancing queen çalmaya başlasın, gülümseyerek selam ver... en yumuşak geçiş bu sanki :)

 
06 Kasım, 2006 16:08, Blogger Engin boyle dedi...

cok gizli kaynaklardan ogrendigim bilgilere gore brigitte 7 cocuk sahibi imis. katildigi programa da "abba'dan teenage queen'i soyleyecegim" demis, juri anlamamis tabi. yeni bir sabile vakasi.

"In the future everyone will be world-famous for 15 minutes". Andy Warhol'a ve hayallerini gerceklestiren Brigitte'e selam olsun.

 
06 Kasım, 2006 16:22, Blogger Deniz boyle dedi...

Engin sorma, ben de cok dusundum o 7 cocuklu oldugunu ogrendikten sonra. Bi onun vucudunu dusundum (tamam elbette ki istedigimiz, arzu ettigimiz bisi degil), bi yasini (56),bi kac cocuk dogurdugunu, bi kendi vucudumu ve yasimi. OOfff of, aksama gidip salonda hayvan gibi calisasim geldi butun bunlari dusundukten sonra.

 
29 Kasım, 2006 09:17, Anonymous Adsız boyle dedi...

bence o tiple abba taklidi yapmak mecburi olsa gerek.. ya da abba taklidi yaptığı için ole gözükmek mecburi :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat