Cuma, Ekim 20, 2006

pencereden adam girmesi



Bir zamanlar sozlukte 'minibus girmesi' furyasi vardi, ne oldu ona?

Dusunun normal bir gun geciriyorsunuz, bulasik yikiyorsunuz, yuzunuze yosun maskesi yapiyorsunuz, banyoyu soyle bir ovaliyorsunuz, maskeyi cikarip salona geri donuyorsunuz veee ikinci kattaki evinizin hizasinda bir adam size bakiyor.

Sok icinde adama el salladim, amca dorduncu kata dogru yollanirken aklimdan binlerce sey gecti. Iyi ki giyiniktim allahim diye dusundum, iyi ki ev derli topluydu dedim, simdi adamin yuzune yuzune perdeyi kapatirsam ayip olur, hazir yukaridayken cekivereyim perdeyi dedim. Sonra adam ogle yemegi molasi verip ortadan yok olunca ben de baska biseye daldim.

Bu dusuncelerimi davsanimla paylasmis tam hamle ediyordum ki amca bu sefer elinde pervaneye benzer biseyle balkonuma carpmak suretiyle penceremin onune parketti. Eh, artik adamin yuzune yuzune perdeleri cekemeyecegim icin bi sure mal gibi adami izledim, anlamsizca gulustuk kendisiylen, sonra caktirmadan resimleri cektim, sonra da cok mesgulmusum havalariyla bilgisayara gomuldum. On dakika sonra cekti gitti zaten.

Bundan alti yil evvel annemin su anki evine ilk tasindigimizda odamin apartman bosluguna bakan, ucuncu kattaki penceresinden bir yaz sabahi once bir usta ayagi girmis, bunu sonra ustanin kendisi izlemisti. Uyku sersemi ve aksamdan kalma olarak 'hoe laaggnn oluum az ileri gettir, heo le lo' diye boguren ve odama -tekrar ediyorum, ucuncu katta ve apartman bosluguna bakan odama- cart diye pencereden dalmasi cok dogal biseymis gibi davranan o ustaya dehsetler icinde bakakalmistim. Bu vesile ile kendisini bir daha anmis oldum.

20 Ekim, 2006 17:11, Anonymous Adsız boyle dedi...

e bak bu anini anlatmadin ki konusurken. zaten babasini yasamissin bu olayin ki sen; 3.kat apartman boslugu, ne diyim. temizlemis di mi amca kirlettigi yerleri? operim tekrar:)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat