Pazartesi, Ekim 02, 2006

ne bicim tatildi


Ne tatildi ama! Bir ay, uzuuun uuzuuun. Oyle uzun oyle yavas ki, gunler geceler karisti birbirine, yapmayi, gormeyi istediklerimizin bir kismini yapamadan donduk yine.

Koray tatilde cigrindan cikti. Icki konusunda beklenmeyecek bir efendilik gosterse de yemeleri daglara taslara ulasti. Ablam -nam-i deger beyazdis- yine bize bir sit com episodu gibi saatler ve gunler yasattirdi. Koray o kadar cok seneye geldigimizde sunu bunu yapalim, x'i ve y'yi yanimizda getirelim cinsinden cumleler kurdu ki onun tum istediklerini yapmak icin yarin Turkiye'ye geri donup 'gelecek senenin' tatiline baslamamiz, bunu yaparken de bir tir dolusu esya getirmemiz, turizm burosu acmamiz gerekli.

Her zamanki gibi yanimda getirdigim butun giysiler ise yaramadi. Ya tatil icin fazla ince (Bozcaada'da soguktu yine hava) ya fazla acik sacik, ya icine giremeyecegim kadar dar oldular. Koray Bozcaada'ya giderken yine sarhos sarhos bavul yapmaya calistigi icin bes tane atlet ve neredeyse hic tisortu olmadan, abuk sabuk giysilerle idare etti. Bu cephede bir yenilik yok yani.

Baska bir degismeyen cephe de ne zaman donuyorsunuz, hala mi issizsin, orada soyle boyle yapiyorsunuzdur, ne zaman cocuk yapacaksiniz sorulari oldu. Her zamanki gibi. Gelir gelmez zehirlendim veya usuttum, bisiler oldu yine, her zamanki gibi.

Aklim gecen senekinden daha az karisik, evimi deliler gibi ozlemis bir sekilde geri dondum bu sefer. Cuma gecesi havaalaninda 35 kilo agirligindaki hayvani bavulun cikmasini beklerken keske baska bisi dileseymisim. Dedim ki, ay bu bavulla, bir de bunun 20 kiloluk kardesiyle, elimizdeki lenduha gibi cantalarla daha trende surunup ugrasacagimiza keske cikmasa bavulumuz, yarin evimize gonderiverseler diye. O an ablanin teki dedi ki, sizin bavullardan biri Zurih'te kalmis, yarin gondeririz. Yarin oldu ertesi gun, pazar aksami ulasti elimize bavulumuz. Keske bunu dileyecegime dunya barisini isteseydim.

Simi demis ya eylul benim yilbasim diye, ayni his hep var bende de, ustune bir de sonbahari ask ile seviyorum ben, hepsi uzatmali ogrenci arazlari sanirim. Simdi yilin en sevdigim zamaninin tadini cikaracagim ben, hazir tatilimi yapmis, evimi ozlemisken, tirnaklarim, kaslarim bakilabilecek vaziyette (yasasin Turkiye, yasasin manikur- pedikur) kilo verme aciliyetim, motivasyonum tavana vurmus iken, spor salonunu ozlemis iken.

02 Ekim, 2006 11:23, Blogger Koyubeyaz boyle dedi...

hosgeldin evine... ozledim seni yalniz yanarim yanarim bir gorusemedigimize yanarim ... operim cok seni..

 
02 Ekim, 2006 12:36, Blogger tavsan boyle dedi...

hosgeldiniiiiiiz:)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat