Perşembe, Ekim 26, 2006


Koray'in anzarot'ta son derece duygusal bir sekilde belirttigini bir de ben burda bildireyim: Tasiniyoruz. Ocak ayindan itibaren baska bir sehirde, cok da baska olmayan bir hayat kuracagiz insallah.

Insan cok uzun sure bekleyip isteyince birseyi, sonra o sey olunca cok tuhaf hissediyor. Ilk gun oturamadim mesela. Heyecandan evde dolastim durdum, nefesim duzelmedi, kalbim agzimdan cikacakti.

Aksam kutlamak icin disari ciktik, etrafa baktim baktim mahsun oldum. Enschede, bizim enschede olmadi hic ama evimiz oldu. Bize bir hayat kurma, yeniden baslama, birlikte olma sansi verdi. Belki koyumuz koyumuz diye dalga gectigim yerden degil de baska bir yerden baslasaydim bu 'Hollanda olayi'na, cok daha zorlanacaktim.

Yerde oynayan parke taslarindan suratsiz tezgahtarlarina, kiralik evlerden sokak isimlerine kadar taniyorum burayi ben. Sokak duzenleme, belediye calismalarinin bitmesini goremeden ayrilma sinirimi bozuyor.

Hic yuz vermedim buraya ya ben, cocuklarini uyurken seven Osmanli babalari gibi davrandim buraya ya, simdi son gunlerimde etrafa daha iyi olmaliyim diye dusunuyorum.

Hadi bakalim.

26 Ekim, 2006 17:20, Blogger Zeca boyle dedi...

Denizciğim, çok sevindim senin adına. Şimdi ayrılık biraz buruktur; ama bir yeni şehrinize yerleşin o burukluğu hatırlamayacaksın bile...

Sevgilerimle.

 
27 Ekim, 2006 18:40, Blogger deryik boyle dedi...

aa taşınıyosunuz resmen!! güle güle oturun şimdiden :) yine de ziyaret mümkün di miiiğğ ? :P

 
28 Ekim, 2006 10:51, Blogger ycurl boyle dedi...

Deniz,
Son 2 yilda 3 sehir degistirmis biri olarak tasinmanin cok zevkli olmadigini belirtmem gerek. Ama ne olursa olsun yeni yer, yeni is bir nevi de yeni yasam demek. Koray'a tebriklerimi iletiyorum yeni isi icinde.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat