Salı, Ekim 10, 2006

"het zit in onze natuur" *


Engin'in yazisini okudunuz mu? Josine'in oz bir Hollandali olmasina ragmen testten gecememesi, beni hiic mi hic sasirtmadi. Hollandalilarin dedigi gibi "Dat is een waarheid als een koe." Yani, inek kadar gercek, inek gibi gercek ki o sorularin tek bir cevabi yok.

Inek demisken, Hollandali ve inek iliskisini harika bir sekilde ozetliyor su sayfadaki soldan ikinci reklam, bir bakin istersiniz.


* Hollandaca, 'dogamizda var"

10 Ekim, 2006 16:49, Blogger elif boyle dedi...

pek şıkmış gerçekten reklam ama ben esas o lafa öldüm bittim.

 
10 Ekim, 2006 22:02, Anonymous Adsız boyle dedi...

reklami izleyemedim ben, baska bilgisayardan da denemeye useniyorum. ama Engin'in yazisi cok iyiydi. ozellikle de onun alternatif testini cok tuttum (iy aklima ivrenc espriler geldi). dunya ilginc bir yer, ne desem bos geliyor bazen. haha, dogamizda var dedikleri okuzluk mu? yazi boyle cagrisimlar yapiyor da bana;)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat