Salı, Ekim 10, 2006

eindhoven'da bir gun

Biz dun vurduk kendimizi yollara, Eindhoven'a gittik. Koray'in isi vardi zaten, ben de yancisi oldum. Gittik babam gittik, yollar bitmek bilmedi. Ulan kic kadar ulke, biz nasil uzak bir yerde oturuyoruz boyle diye dusunduk.


- Bak Koray bak, ne yesil memleket, bak. -Evet Deniz evet, sen yola bakacagina elimizdeki yol bilgilerine bak, yolu kacirmayalim, rezil olmayalim, gec kalmayalim, hirlasmayalim. - Olur Koray Olur, Peki Koray, peki.
- Ninin ne guzel di mi Deniz? - Evet bitanem, evet, hele biraz temizleninice daha da iyi oldu, en guzel araba bizim arabamiz. Kannatkar yavrumuz bizim. Benzini damlalikla kullaniyor, seytan kulagina kursun.
Eee, geldik, dunya kadar da vaktimiz var, biraz vakit gecirelim. Kahve iceriz di mi? Iceriz iceriiiz
Birbirimizin resmini cekeriz di miii? Cekeriz cekeriiz, hele yillardir ilk defa kravatli gormusken, oyle bi cekeriz ki, aklin sasar.
Hava piril, sicaklik tam sehir gezmeye uygun, benim vaktim var, etrafta takiliyorum. Alici gozle bakiyorum etrafa, bir tuhaflik var. Bir kere Eindhoven cok genis bir yer. Luzumsuzca genis sokaklari var. Hic sevimli falan da degil, her Hollanda sehrinde olan hersey orda da var ama cok sevimsiz seyler cagristiriyor insana. Etrafta tek tek bakildiginda guzel binalar, hos yerler, dunya guzeli dukkanlar var. Benim icin uygarlik olcusu sayilan, Enschede'de olmayan dukkanlar var, Koray icin bi yeri sevme nedeni olacak bol bol Irlandapub'i var ama...Ama i-iih, guzel bir yer degil iste. Napalim. Zorla guzellik olmuyor.
Belki de Eindhoven ilk goruste sevilmeyen, yasadikca sevilen, guzellesen bir yerdir, bilmiyorum. Ne de olsa Enschede'yi de ilk bakista sevmek zordur.

10 Ekim, 2006 16:51, Blogger elif boyle dedi...

ooo, alıyosunuz siz bu eindhoven'ı anlaşılan :) nerde hiç bilmiyorum, du bi haritaya bakim.

 
10 Ekim, 2006 22:04, Anonymous Adsız boyle dedi...

psv eindhoven vardi bi, galatasaray'la olan maclarindan bilirdim. ne zaman belli olcak bu is?

 
11 Ekim, 2006 21:25, Blogger Zeca boyle dedi...

Ben bu yazıyı çok sevdim :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat