Salı, Eylül 05, 2006

papatya falı

Türkiye'yi seviyoruum, sevmiyorum. Türkçe klavyeyle boğuşuyoruuum, boğuşmuyorum. Pislikten, trafikten, yol yapım çalışmasından, Esenler otogarından (önünde amele pazarı kuruluyor, insanlar orada yaşıyor galiba, hemen Istanbul Desıgn Week yazan billboardların önünde)nefret ediyoruum, etmiyorum.

Bozcaadayı seviyoruum, duyduklarımı sevmiyorum. Tayyip gitsin askere diyenleri seviyorum, habererleri sevmiyorum. Yemekte koccaman bi levrek yedim ayıptır söylemesi, onu pek sevdim işte.

Ben bu işi anlamıyorum velhasıl-ı kelam. Ne oraa, ne buraa.

Yeşil Efe içsem kafi miktarda, fikrim değişir belki.

05 Eylül, 2006 22:16, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

hain!
enschede'deki deniz'i seviyoruuum, bozcaada'da yesil efe'yle nispet yapan deniz'i sevmiyoruuum!

yarasin kuzu, bi kadehcik de benim icin ic!

 
06 Eylül, 2006 10:16, Blogger uzaktan boyle dedi...

ben de seviyorum burayi,bazen de sevmiyorum ayni senin gibi.tatilinin iyi gecmesine sevindim.

 
08 Eylül, 2006 16:27, Blogger hayal boyle dedi...

aslinda seviyosun galiba burayı, bana oyle geldi :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat