Cuma, Eylül 01, 2006

Gidiyoruz iste.

[Insanin dunya iyisi arkadasi ona tatile gitmeden evvel takkudu tukkudu giysin diye fistik yesili topuklu takunyalar, sakikidi sakkidi saklatsin diye avize kupeler gondermisken, kendisi tatile gidemiyor diye agitlar yakmisken oyle neseler icinde ayyyy ben tatile gidiyorum yazisi yazilmaz. Hayvanlik olur. Onun icin bu ben tatile gidiyorum, poh yazisi. Donna'm yeter ki aklin kalmasin canim]

Har har har, hur hur hur. Her tatilden evvelki gibi koca yine dunyayla baglarini kopartip kendini labaratuarina gomsun, sen kendi kendine acaba mavi tisortunu mu, kirmizi sortunu mu goturmek iste diye dusun, elli bin kapinin ipini son anda cek, sigorta migortalansin, seyahat meyahatlensin diye. Sandvicleri, yiyecekleri iviri ziviri hazirla, yolda baydikca beslen de beslen, miden bulansin. Bu bozulur mu, bu bozulmaz mi ayirimi yap, az giysi alacam diye ugras, evi temiz birakmaya calis, kapiyi bacayi kapat, dus yollara.

Taksi de taksi, istasyon da istasyon, anasinin seyinde oturuyoruz biz Koray, evet. Havaalani, kacinci kuyruk bu, bekle babam bekle, kocacigim bak ne guzel ucak! Nihayet ucak, aglayan bebek, (ben seyahat ederim de boguren yavrular olmaz mi ortada) o aktarma bu aktarma, variyoruz Istanbul'a.

Haydi bakalim, bir ay oradan oraya bir kucuk cezve gibi elden ele, ilden ile gezmeye geliyoruz biz. Belki yazarim, belki yazmam. Moderasyon acik, yorumlariniz gec yayinlanabilir.

01 Eylül, 2006 18:34, Blogger deryik boyle dedi...

şimdi siz geldiğinizde de yağmur var ya, istanbul namına utandım yaf, ayıp etti (ben mi yağdırıyorum sanki- yoo). güneşli bi yaz gününe gelseydiniz keşke. olsun ama, haftabaşına ısınıyomuş tekrar. iyi tatiller, iyi gezmeler size :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat