Cuma, Ağustos 25, 2006

Yeni gordum, cok sevdim.

Bayanlayanlari, otobus teyzelerini o da sevmiyor. Kardesi var, adi Defne, harika bir sahsiyet olduguna inaniyorum. Yeni mezun oldu, kafasi karisik. Olur oyle.

O da solak.

Yakinda bizim memlekete geliyor, biraz daha okumaya. Koskoccaaaa Den Haag'a kasaba dedi, kinadim onu ama olsun. Pek tatli kiz.

Okuyun, okuyun.

25 Ağustos, 2006 21:33, Blogger deryik boyle dedi...

teşekkür ederim efendim nazik karşılama için :) kasabayı ben demedim aslında, en geç "şehir" ilan edilen şehir olduğu için "den haag hala bi kasaba statüsündedir" gibi bi şehir efsanesi olduğunu duydum, ondan ööle şeettim ben yani.. :) biraz istanbul-ankara durumu var sanırım den haag-amsterdam arasında. bavullarım 1 haftaya kapanıyor, moral verdi bu yazı. sağolun var olun :)

 
25 Ağustos, 2006 21:40, Blogger deryik boyle dedi...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat