Salı, Ağustos 08, 2006

Uyuz

Oturuyorum kalkiyorum dusunuyorum, bazi seylere hic alisamiyorum. Gozle gorulur bir servis almadigim paralari odemeye alisamiyorum mesela. Niye vergi oduyoruz? Niye bu kadar cok oduyoruz? Saglik sigortam olmadan niye yasayamiyorum? Niye oturum iznine, pasaportlara, vizelere bu kadar cok para vermek zorundayiz? Havaalani vergisi olmadan olmuyor mu? Internetin, kablonunun telefonun sabit ucreti niye var? Arabayi niye sigortalamak zorundayiz? Niye arabanin icine durmadan para kaciyor? Niye? Ama niyee? Spor salonununa girmek icin kullandigimiz o kart hakkaten o kadar ediyor mu? Niye?

Niye giysiler eskiyor, niye esyalar eskiyor, niye herseyin yenisini almak gerekiyor?Niye saclarim yavas uzarken uzamamasi gereken killar, hatta hic olmamasi gerekenler uzuyor? Niye habire toz tutuyor ev? Camasir makinesi corap teklerini naapiyor? O aptal orumcekler ne ara oruyorlar o aglari?

Bir gun alisabilecek miyim? Gecince bisi kalmayacak di mi?

08 Ağustos, 2006 17:55, Blogger divadeiwob boyle dedi...

eminim koray bunlarin her birine bir dolu aciklama getirebiliyordur, tabi her ne kadar bu aciklamalar isleri yoluna koyma konusunda bir fayda saglamasa da... :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat