Çarşamba, Ağustos 30, 2006

divadeiwob'un bana ettikleri


(Postum dun uctu gitti, tekrar yazmak zorunda kaldim)

Ben kendi halinde, el goz kordinasyonu zayif, refleksleri yavas, ooole bir ev kadiniyken Divad bey benim aklimi aldi.

Denizcim dedi (evet sonunda -cim'i de var) bunu ogrenemeyen insan yok dedi, herkes eninde sonunda yapar dedi. Gozumun onunde bir iki numara yapti, armut topladi, top ziplatti, aklimi kacirdim.

Hemmen o aksamustu basladik meyve canaginin icinde duran limonlarla antremana. Sonra dun nihayet gittim balonlari aldim, icine irmikleri doldurdum, bir guzel toplarimi hazirladim. Ben de artik jonglorluk ogrenecegim. Henuz iki topu bile atip tutamiyorum ama olsun.

Belki jonglorluk bizi bu hayattan kurtarir. Belki Koray'lan ikili olur sirkte calismaya baslariz. Hem kocam diye demiyorum, Koray sahane trapezci de olurdu.

Yavsaklar, yavsaklar! (yanlis anlasilma olmasin, yaraticilik ve saklabanlik klubunun kisaltmasiymis yavsak) Gorun duyun beni, taa buralarda bir hayraniniz var artik.

30 Ağustos, 2006 11:25, Blogger elif boyle dedi...

koray bi ara evde bunlarla çok oynardı, ben kırdım hevesini dağınık bırakma ortada diye diye.
öyle bi sabrım, bi azmim olsaydı isterdim jonglör olmak. leidseplein'e çıkıp iki kuruş para kazanırdım belki.
size sonsuz başarılar diyorum :)

 
30 Ağustos, 2006 15:09, Blogger divadeiwob boyle dedi...

resimlerden gordugum kadariyla sahane olmus toplar. bunlari yaparak icindeki hokkabaz ruhu da kanitlamis oldun...
iste hokkabazlikla biraz ugrasan beni daha mutlu eden bir sey olamaz :-))

 
30 Ağustos, 2006 19:01, Blogger deryik boyle dedi...

divad yapıyo onu evet. bana da sabııırla 3 top çevirtti zamanında ve fekat o ışığı yaklayamadı maalesef, toplar ve ben bi yere kadar dayanabildik. iyi seyirci olurum ama :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat