Salı, Ağustos 15, 2006

agustosta...

Dogrusu Agustosta Rapsodi, biliyoruz ama bizim evde agustosta salep, agustosta battaniye, agustosta nasil bokumuz dondu gibi cesitlemeleri var bugunlerde. Dun gece esofman, corap, salep uclusunden sonra ancak isindik.

Sanki yaz geldi, gecti, tekrar kis oldu gibi, gelecek ay basinda tatile gitmek cok anlamsiz geliyor su anda. Hem tatil benim neyime, ne calistim da ne tatilini hak ettim ki? Yaklasan tatil sadece son bir yilda ne kadar hic bisi yapmadigimi hatirlatiyor bana, sinirimi bozuyor.

Ama kocanin bu tatile nasil ihtiyaci var, belli degil. Adam resmen gun be gun error veriyor, vucudu tatiilll tatiiiilll diye inliyor. Su son iki haftayi da kazasiz belasiz atlatalim, baska bisi istemiyorum. Adamcagizin gozunu kan, vucudunu alerji burudu, daha bir dis daha cektirecek, nasil olacak bu isler, bilmiyorum. Essek gibi calisiyor yine, spora falan da gidemiyoruz kac gundur.

Bir zamanlar ben sokakta gorup de nefret ettigim cocuklara benzer huylara sahiptim. (o zamanlari hatirliyorum ustelik hayal meyal, ne sinir) Boyle yere kakalak gibi sirt ustu yatip kollarimi bacaklarimi manyak gibi sallar, bagira bagira aglardim. Simdi de oyle yapmak geliyor icimden. Kollarimi bacaklarimi sallayip bogurmek.

15 Ağustos, 2006 18:06, Blogger Burcuk boyle dedi...

off havalar cok feci gercekten:( bir de turkiyeden sicak hava havadisleri duydukca daha feci:( hele ki insanin boyle bir ic sıkıntılari varsa cok daha feci:((( benim de bu ara oyle bir garip gunler malesef...

aklima o unlu spiker geldi diyordu ya hani "havalar nasil olursa olsun sizin havaniz iyi olsun" diye, soguk memleketlere geldikten sonra anladim yok oyle bir sey, direkt etkisi var insanin uzerinde:/

umarim tatil sana iyi gelir!

 
15 Ağustos, 2006 20:03, Blogger Deniz boyle dedi...

Burcu aslinda yok havadan bir sikayetim, hos bir sonbahar havasi var disarda, hem ben pek disari cikmadigim icin farketmiyor da.Sadece bu butun mevsim donumunu yasadiktan sonra geri gidip bir daha yaz tatili yapmak tuhaf gelecek.

 
16 Ağustos, 2006 00:41, Blogger Minik Patikler boyle dedi...

:) umarım tatil havası geri doner kısa zaman icinde..

 
16 Ağustos, 2006 12:10, Blogger Burcuk boyle dedi...

Hmmm anladim o zaman:) Dogru o da zor olur tabi yaz havasina alisip tekrardan ve de aniden (!) kisa donmek...Neyse yine de tatilin verecegi enerjiyle belki daha kolay olur.)

Ben de pek disari cikmiyorum ama surekli bir yagmur ve de bir anda gunes ve de bir daha bir yagmur hali zaten dengesiz olan bunyemi iyice allak bullak etti:/ neyse az kaldi:)

 
21 Ağustos, 2006 15:13, Blogger deryik boyle dedi...

ben de eylülde hollandadayım, den haag. Çok soğuk olmaz diye kendimi kandırmak istiyorum, bahane olarak da gulf stream'i buldum. işe yarar umarım :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat