Pazartesi, Temmuz 24, 2006

Sey kismetten cikinca...

Haftasonu tam da bu kivamda gecti. Ne yapmak istediysek olmadi, allah beterinden saklasin, en buyuk dertlerimiz bunlar olsun falan filan ama sinir bozucu bir sekilde tek bir planimizi gerceklestiremedik, elimizi neye atsak ters gitti.

Hava zaten insani joleye cevirecek sekilde sicak ve kapali, nemli ve yapis yapis. Cildimiz saat basi duslara, litrelerle madensularina ragmen kurbaga gibi, igrenciz. Bu havada canim diyene canin ciksin diyorum zaten, bir de uzerine Koray'in o gun hersey hakkinda yorum yapasi, pazarda kac biber aldigimdan patlicanlarin cinsine kadar fikrini beyan edesi geldi, sacma sapan bir alisverisle (dort adet dolmalik biber, bi boka yaramayan uc patlican) eve dondum. Markette elimi attigim herseyi Koray begenmeyip degistirdi, ekmek almak icin yedi dakika mal gibi bekledik, en sonunda her gun orada duran peynirlerin de ortada olmadigini gorunce icimden kosarak eve gidip pazartesiye kadar dolabin icine saklanip hic cikmamak geldi. Ya da Koray'i deep freeze kapatayim, orada serin serin sussun, bana karismasin istedim.

Bu arada kutuphaneye kitaplarimi goturemedim, ceza odeyecegim simdi. Bi de domates almayi unuttum.

Bu arada ayri zamanlarda elime Baileys sisesi, ayagima bira sisesi dusurerek iki tane tirnagimi morarttim. Tam artik yuh derken bir de uzerine firinda pisirdiklerimin buhariyla elimi yaktim.

Aksamustu yagmur basladiginda umduk ki biraz ortalik serinleyecek ama ne mumkun? O igrenc yagmur etrafi iyice yapis yapis yapti, gittik Veragulleri evlerinden aldik, bize geri geldik, oturuduk ictik, muzik dinledik birazcik.

Pazar sabahi spora gidecegimizi, faydali bisey yapacagimizi umut ederek uyandim ama Koray tembellik etti, gidemedik. Butun bir sabahi kanepede uyuyarak gecirip sinir etti beni yine. Tam butun haftasonlarimin amacsiz, hic bisi yapmadan, sadece onun isteklerine gore sekillendigini soyleyip error vermeye baslamistim ki, sinemaya gitmek aklimiza geldi. Pazar gunu yapilacak tek birseyi buldugumuz icin sevincten kudurmus bir sekilde yola ciktik ki, sinema kompleksinin civarinda koyumuzun takiminin (FC Twente) lig acilisi partisi verdigini, tek bir park yeri olmadigini farkettik. Benim ayagimda topuklu terlikler vardi, buldugumuz yerlere park edip geri yurumek o sicakta cok zor geldi, tiris tiris geri donduk.

Geri donduk donmesine ama canimiz eve gitmek hiic istemedigi icin kendimizi yollara attik, Oldenzaal'a gittik. Oldenzaal Enschede'ye 10 kilometre uzaklikta bir baska yer (sehir mi koy mu karar veremedim simdi) bu gune kadar cahilce asagilamistim ama pek sevimli bir yermis arkadaslar, hakkini yemisiz oranin. Ustelik -inanamayacaksiniz ama- hafifce bir meyil var sokaklarda, bura standardina gore yokus bile denebilir, o kadar heyecan verici yani. Tabii ki bir sehir meydani, meydanda bir kilisesi, baska bir meydani, o meydanda da bir suru bari var, irlanda pub'i var, yasamak icin gerekli herseyi mevcut sanirim. Sadece HEMA goremedim, o da vardir heralde.

Tam tamam, en azindan degisik bir yer gorduk, bu gunu de iyi birsey yaparak gecirdik gibi olumlu hislerle eve donmustum ki - ben kim olumlu hisler kim iste, alismadik seyde sey durmuyor deniz hanim- yillardir kaynar fincanlari uzerine altlik olmadan koydugumuz, uzerine defalarca aseton, bira, corba vs. dokulmus ama gik dememis olan emektar sehpamizin kicikirik bir su bardagi yuzunden cilasinin kabardigini, portledigini gordum. Herseyi denedim ama ne fayda, igrenc bir iz var artik sehpanin ortuyle de gizlenmeyecek bir yerinde ne yazik ki.

Simdi hava halen o derece igrenc ama umutluyum, seytanin bacagini bugun kiracagim. Kutuphaneye kitaplar geri gidecek, dolaptaki dev kabak mucver haline gelecek, utuler yapilacak, spora gidilecek.

Umarim yani.

24 Temmuz, 2006 17:23, Blogger Gün boyle dedi...

Geldi mi böyle üstüste gelirler, neyse savmışsın başından :)

 
25 Temmuz, 2006 09:04, Blogger e-mekli boyle dedi...

Gecmis olsun.gercekten boyle ustuste gelir faydası olurmu bilmem ama ucuncu "olay" vuku buldugunda kucuk bir sise kırmakta yarar gorebilirsin,gunun kaderini degistirebilir dene bunu cok bilimsel bir sey anlatıyorum burada ...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat