Perşembe, Temmuz 20, 2006

elenktrink

Dun gece tarihinin en sicak gecesini yasayan Enschede'de elektrik kesildi, yaklasik 20 saniye. Megerse trafo yanmis, sabah haberlerde gorduk.

Bazen Hollandalilara sinir oluyorum. Elektrik kesilmismis.Vah vah. Gidin isterseniz o anki kayiplariniz icin tazminat da isteyin. Simarik boklar sizi. Poh.

20 Temmuz, 2006 16:51, Blogger ycurl boyle dedi...

2 yil once de burada elektrikler kesilmisti ama yaklasik 24 saat. Butun yasam durdu. Ben Amerikalilar'in galeyana gelip yuruyecegini dusunmustum ama yapmadilar. Ama bir suru tazminat davasi actiklarina adim gibi eminim :))

 
20 Temmuz, 2006 18:23, Blogger asuahua boyle dedi...

burda da daha yeni oldu bu mevzu..1 temmuzda..gece 10dan sabah 3 e kadar..ege taraflarinda 13 ilde..gece saatleri olmasindan kimse orali olmadi..hatta ben butun gece arka mahallelerden gelen cingenelerin dügünlerini dinledim..super muzik soleni oldu benim icin :) gerci gunduz olsa ne farkedecekti insanlar icin..sadece kendi aralarinda gaza geleceklerdi..gerisi her zamanki gibi bos ve hos...

 
21 Temmuz, 2006 10:25, Blogger denizkızı boyle dedi...

asuahua nın dediği gibi aynen öyle oldu ege de elektrikler bir gitti pir gitti anacım.O akşam da biz yemekli bir düğündeydik,burda şimdi moda ne biliyormusun evlenen çiftlerin eğer düğün yapacak maddi imkanları yoksa ve sadece nikah yapacaklarsa arkadaşları toplanıp bir yer ayarlıyor,herkes kendi parasını ödüyor ve yemekli düğün yapılıyor.Ahanda bizim ücretini kök gibi ödediğimiz bu yemekli düğüne denk geldi şu meşhuuur kesinti.Adamlar hiç acımadı valla,elektrikler kesildi bu akşam almayalım şu yarımağız yediğiniz şeylerin parasını,yarın gene gelin telafi edelim dimediler:))Tepki gösterdik mi yok anacım nerdeeee...

 
21 Temmuz, 2006 10:29, Blogger bilmemkinedesem boyle dedi...

Dun de Taksim'de trafo calismasi vardi. Sabah 9:30 gibi baslayip saat 15:30 gibi sona eren bir elektrik yoklugu yasandi. Sicakta, ofiste kapanip kalmaktansa gidip bir cafede calistim ben de. Aslinda cok da kotu olamdi yani benim icin.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat