Perşembe, Temmuz 20, 2006

elenktrink

Dun gece tarihinin en sicak gecesini yasayan Enschede'de elektrik kesildi, yaklasik 20 saniye. Megerse trafo yanmis, sabah haberlerde gorduk.

Bazen Hollandalilara sinir oluyorum. Elektrik kesilmismis.Vah vah. Gidin isterseniz o anki kayiplariniz icin tazminat da isteyin. Simarik boklar sizi. Poh.

20 Temmuz, 2006 16:51, Blogger ycurl boyle dedi...

2 yil once de burada elektrikler kesilmisti ama yaklasik 24 saat. Butun yasam durdu. Ben Amerikalilar'in galeyana gelip yuruyecegini dusunmustum ama yapmadilar. Ama bir suru tazminat davasi actiklarina adim gibi eminim :))

 
20 Temmuz, 2006 18:23, Blogger asuahua boyle dedi...

burda da daha yeni oldu bu mevzu..1 temmuzda..gece 10dan sabah 3 e kadar..ege taraflarinda 13 ilde..gece saatleri olmasindan kimse orali olmadi..hatta ben butun gece arka mahallelerden gelen cingenelerin dügünlerini dinledim..super muzik soleni oldu benim icin :) gerci gunduz olsa ne farkedecekti insanlar icin..sadece kendi aralarinda gaza geleceklerdi..gerisi her zamanki gibi bos ve hos...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat