Cuma, Haziran 09, 2006

Wij zijn klaar, en jullie?*



Gonul isterdi ki Turkiye de katilsaydi, kirmizi beyazlari cekip, Turk bayragini asip ese dosta hava atabilseydik, ama olmadi. Olsun.

Portakallar da canimiz, cigerimiz bir yerde.

Babam Dunya Kupasinin bana miskinlik ve bira gobegi halinde geri donecegini soyluyor, bakalim halihazirda daglari asmis bira gobegime ne kadar katki yapacak onumuzdeki ay. Zaten mahalle pizzacimiz da kupa boyunca cilgin kampanyalar yapmis. Boku yedik anlayacaginiz.

Hadi bakalim, hup Holland hup!

*Biz haziriz, ya siz?

09 Haziran, 2006 12:20, Blogger Vladivostox boyle dedi...

acikcasi en son yapacagim sey ingiltere milli takimini desteklemek. bak hollanda mesela oldukca guzel, renkler de hos. hem dogru duzgun sevinmeyi ya da uzulmeyi de biliyorlar gibi duruyor.
yalniz beyzbol sopa-cekic ikilisini bi uyari olarak mi algilamak lazim? :)

 
09 Haziran, 2006 12:23, Blogger Deniz boyle dedi...

Nikita, Koray'i bilmiyorum ama Hollanda benim 98'de de 'pet' takimimdi zaten. Burada olmasam da tutardim Hollandayi.

 
09 Haziran, 2006 13:27, Blogger elif boyle dedi...

denizcim, koray'a şu üstünde milli marş olan turuncu tişörtlerden alacağıma söz vermiştim ama bulamıyorum şimdi. sen hiç rastladın mı?

 
09 Haziran, 2006 13:44, Blogger Deniz boyle dedi...

Elif'cim hic gormedim onlari, sadece praxis'te oyle posterler gordum kumastan, turuncu uzerine milli mars olan. Hema'da yok eminim, Axion'u veya Blokker'i denesen? Bijenkorf'ta da guzel turuncu polo yaka, aslanli tshirtlerden vardi, azicik pahaliydi ama.

Yani gorursen haber ver, biz de alalim.

 
09 Haziran, 2006 15:12, Blogger hayalperisi boyle dedi...

o tshirtlerden burda bir sürü var ben alir yollarim istersen ..

keske imkan olsa kendim getirebilsem ama kipirdayamiyorum su aralar fena sicak oldu siz gelin birada ismarlarim hem burdaki maclara götürürüm evde rakida var birde sana humus , haydari, acili ezme yaparim (kandirmiyorum valla yaparim)

 
09 Haziran, 2006 23:39, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

Argentina!
Sonra Hollanda...:)

 
15 Haziran, 2006 16:07, Blogger Aslı Cin boyle dedi...

Başarılar diliyorum. Hollanda'ya gittiğimde insanlarını çok sevmiştim, madem Türkiye katılamıyor, sizi destekliyorum ben de. ( Bu arada şu kendine yazdığın postun linkini okuyunca benim de buralardan gidesim geldi)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat