Cuma, Haziran 16, 2006

Tandarts

Bazi arkadaslar gibi kendim edip kendim bulmadim ben. O geldi, beni buldu. Kacamadim. Sag ustteki yirmi yas disim diye gittim, neler cikartti basima. El mahkum, pazartesi gununden itibaren baslayacagiz. Blog yazarinin disci hikayesi olmayani makbul olmuyor herhalde ki ben de artik asindiracagim o kapilari onumuzdeki ay boyunca, bolca. Hadi bakalim, hayirlisi olsun bari.

Discim Alman, hemsiresi Hollandaliydi. Kizcagiz saskin bir kisiydi epey ki ilk cumleyi ingilizce soyleyip kalanini Hollandaca anlatmayi tercih etti, bir sekilde anlastik.

Bir sonraki randevuda rica edecegim yine de bu dil karisikligi musade ederse soyle agzimi bir guzel dikmesini. Tek umudum yirmi yas dislerim cekilirkenki sivi rejimiyle kilo vermek, olmadi diksin de yemeyeyim artik.

16 Haziran, 2006 23:18, Blogger crystalsdreams boyle dedi...

ah canım Deniziimm..geçmiş olsun tatlım.Dişler çekildikten sonraki 24 saat yemezsin muhtemelen dee, yemeyi seven; ağrısı hafifleyince muhakkak bi yolunu buluyo be şekerim:)ağzı dikseler de çözüm üretiriz herhal,pipetle burundan milkshake içmeyi düşünebilirim mesela ben:)
umarım en acısız şekilde başlar ve öyle biter bu diş maceran.

 
17 Haziran, 2006 10:26, Blogger mono boyle dedi...

denizcim eğer sorunsuz bi dişse aynı gün bile yiyebiliyosun benim gibi, o yüzden umudunu dişe bağlama derim ben :)

 
17 Haziran, 2006 12:35, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

gececek deniz'im, hem kim demis her 20 yas dis ayriliginin acili oldugunu. yok öyle bisey. hissetmeyeceksin bile.

 
17 Haziran, 2006 17:21, Blogger ilber boyle dedi...

deniz&koray,
bi maruzatım olacaktı:
bu elleri arkada tutup çapraz yapmak var ya onun adı nedir?
selamlar...

 
17 Haziran, 2006 20:44, Blogger koray boyle dedi...

ilber dusunduk tasindik da hareketi dogru sekilde canlandiramadik kafamizda. acaba bahsettigin hareket volta atarkenki gibi elleri arkada kavusturup, vucudu da hafifce one dogru verip yururkenki el hareketi mi yoksa toren rahati gibi bir sey mi?
volta atarkenki versiyonuna muhtar yuruyusu dendigi de vakiymis :)

 
17 Haziran, 2006 21:18, Blogger ilber boyle dedi...

:)
sorumla sizi yanlış yönlendirdim,eller değil parmaklar olacaktı.soruyu size sormam akabinde ben de biraz akıl yürüttüm/aradım ve buldum efendim,kastettiğim şeye cross the fingers,finger cross vs. denirmiş.

ayakla bacağı da karıştırırım bazen.

cevaba çok güldüm ya,varol.
hala gülüyorum.

 
19 Haziran, 2006 07:49, Blogger me boyle dedi...

geçmiş olsun Denizcim,dişlerini bizim Türk diş hekimlerine bıraksaydın daha iyi olmaz mıydı?
Nasıl Alman diş hekimi amca?Daha önce de ona gittin mi,güveniyor musun yani?
Öper sabırlar dilerim :P

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat