Salı, Haziran 20, 2006

Sen sazin bulbulleri

Cok sahane bir sarhosluk seviyesinden bahsetmek istiyorum. Hani cosup cosup, aska gelip butun dunyayi olmasa da, pek cok kisiyi cok sevdigin o sahane andan. Opujjem aaabii'lenmese de, insanlarin 'muhabbet' doldugu o andan. Oyle anlarda arkadaslar, kardesler, anneler, babalar aranir, saat kacmis, neymis ne degilmis hic bakilmadan sacmalanir telefonda, sonra devam edilir.

Iste oyle anlara sahit oluyorsaniz telefonun ucundan, hayat sahane olur, ne guzel, eglenilirken akla gelenlerdenmisim ben meger der, sevinir, devrilirsiniz yataga.

Dun gece oyle oldu.

Ben cok sevindim.

Babam da yillardir boyle hissediyordu sanirim Defnullahla icip icip 'babbaaaaaggg negguzel egleniyoz biz' diye aradigimizda.

20 Haziran, 2006 17:31, Blogger mazgal boyle dedi...

bir kere de ben aramıştım babamı.. çok eğlenceli olmuştu saçma sapan konuşmak...

 
22 Haziran, 2006 09:44, Blogger Gün boyle dedi...

Ne bal tadındadır ama o sohbetler...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat