Salı, Haziran 13, 2006

Koyunlara yaz geldi!
















Sen gel, dag gibi koyunlari kirk, kus gibi yap. Insafsizlar. Tamam, hava bugun 31 derece olabilir ama burasi sonucta yaz mevsiminin olmadigi soguk bir memleket. Usutecek yavrucuklarim temmuz soguklari (saka yapmiyorum, temmuz sogugu gibi bisi var burda) bastirinca.

Her iste bir hayir var yine de, artik eve dokulen tuylerden korkum kalmadigi icin, belki soguklar bastirinca eve alirim onlari ben. Bizim 65 metrekarelik evimizde Koray, ben, bir de alti koyunumuz otururuz.

Ya da, en iyisi eski kazaklari vereyim onlara da giysinler.














13 Haziran, 2006 11:56, Blogger elif boyle dedi...

yarın hava sıcaklıklarının 10 derece birden düşeceğini,
biliyor muydunuz?

 
13 Haziran, 2006 11:58, Blogger elif boyle dedi...

pardon, 17 derece düşecekmiş. oeehh!

 
13 Haziran, 2006 17:36, Blogger Oya Kayacan boyle dedi...

Hollandalı devlet sakinleri boş yere beslemiyor demek o koyuncukları, yünlerinden bir fayda bekliyorlar!!!

 
14 Haziran, 2006 10:06, Blogger Doruk boyle dedi...

Ay yazııık, gerçi bayağı hafiflemişlerdir, belki memnunlardır durumdan:)

 
14 Haziran, 2006 12:14, Blogger crystalsdreams boyle dedi...

denizzz,o bi tanesi bayaa içli bakmış kameraya yahu..canım benim..pozunu sevsinler:)hakkatten alın eve takılın beraber,o derece sevimliler:)can yoldaşı bee..:)

 
18 Haziran, 2006 21:52, Blogger Burcuk boyle dedi...

cok eglenceli fotolarrrrr:)))

 
19 Haziran, 2006 22:51, Blogger B boyle dedi...

guzel, koyun fotolardan birini esimin bilgisayarina arka fon yaptim.
Yarin st moritz e gidiyor pc ile toplantiya, bakalim akrabalarini gorunce ne diyecek
: )

ama beni cok kizdirdi..... aslinda üzdü.. : (

Basak

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat