Çarşamba, Mayıs 10, 2006

vallayi

Bugun Hollandaca dersinden geri donerken gozumu dort actim da baktim ama yok, olmuyor hayatimda hic birsey, yazamiyorum ben de. Hala issizim, hala sismanim, hala mutsuzum iste.

Tek ilginc sey okudugum kitap, onu da bitiremedigim icin hakkinda yazamiyorum. Simdi parka gidip orda okuyayim bari.

Bi de, ilginc bisi, disarisi iceriden daha sicak su anda.

Kendimden usandim biktim. Siz okuyup da noolecik?

10 Mayıs, 2006 15:19, Blogger huysuz boyle dedi...

en azından koyunlu parkın var. bir de parka gidip kitap okumak için boş vaktin hatta. ikisi birleşince iyi gelir bünyeye :)

 
10 Mayıs, 2006 18:13, Blogger Pareo Anne boyle dedi...

yalnız değilsin, ben de işsiz, şişman ve neden bilmiyorum mutsuzum.
öyle ki kitaba bile konsantre olup okuyamıyorum doğru dürüst.
sen en azından okuyormuşsun.
işin enteresanı çalışırken de mutlu değildim ben...
sorun bende mi ne?

 
11 Mayıs, 2006 13:07, Blogger Ilgaz Gürses boyle dedi...

Verdiğin link'ten tıklayıp ilk 5 sayfasını okudum, bir yerlerden bulup ben de okuyayım şu kitabı.
Bahar sıkıntılarıır bunlar, düşünme çok. Kırların, kuzuların keyfini çıkar.

 
11 Mayıs, 2006 14:52, Blogger Deniz boyle dedi...

Incircim, hemmen oku, gercekten. O kadar gomuldum ki kitaba birkac gundur, baska hicbisi yapmak gelmiyor icimden,gipta ilen okuyorum. Sahane:)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat