Cuma, Mayıs 05, 2006

Kultur hizmetinde 1 numara Enschede Havadisleri!


Biliyorum, yillardir bu merakin atesi icinizi yakip kavurdu, acaba su Hollanda Milli Marsi nasil bir seydir diye dusunmekten gozunuze uykular girmedi. Enschede Havadisleri Hollanda'lilarin Bevrijdingsdag'ini (Alman isgalinden kurtulus gunu) can-i gonulden kutluyor ve bu kultur hizmetini her turlu zorlugu gogusleyerek yerine getiriyor.

Gunun anlam ve onemini bir daha vurgulama icin biz Alman isgalinden kurtulusu tekrar canlandirmanin uygun olacagini dusunduk, hic bir masraftan kacinmadik, gittik, Alman getirdik. Simdi cok mesguluz, daha gidip onu denize, daha dogrusu yakinlarda deniz olmadigi icin parkin yapay havuzuna dokmemiz gerek. Siz sunu dinleyin bari biz yokken.


Wilhelmus van Nassouwe

Ben Ik van Duitsen bloed
Den vaderland getrouwe
Blijf ik tot in den dood
Een prince van Oranjen
Ben ik vrij onverveerdden
Koning van Hispanjen
Heb ik altijd geeerd

Ingilizce meali:

William of Nassau,
I Am of German blood,
Dedicate undying faith to this land of mine.
A prince I am, undaunted, of orange, ever free,
To the king of Spain i've granted a lifelong loyalty.

05 Mayıs, 2006 09:32, Blogger suspect boyle dedi...

iyi eğlenceler :)

 
06 Mayıs, 2006 12:51, Blogger elif boyle dedi...

ben de dunden beri dusunuyorum, hollandacasini okudum, ingilizcesini okudum, bi daha bi daha okudum, sonunda herhalde anlayamiyorum diye dusundum. nasil bi milli mars ki bu ben alman kanindanim, ispanyol kralinin emrindeyim filan diyor? dumurlardan dumurlara suruklendim. bu muhim konuya dikkatimizi cektigin icin tesekkur ederim denizcim.

 
09 Mayıs, 2006 23:27, Blogger hayalperisi boyle dedi...

deniz cok özür dilerim gmaile yazmissin ve ben aylar sonra ilk kez bugün actim :(

artik evimizde internet var devamli burdayiz herseyde yolunda insallah seninde hersey iyidir yolun düserse unutma kahve sözüm hala gecerli..

kendine cok iyi bak..

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat