Cuma, Mayıs 26, 2006

is it really 'nice'?


nisan mayis aylari gelende bilim camiasinin da gonul yaylari gevsiyor tabii. konferans mevsimi resmen acildi artik ama bu kadarini da beklemiyorduk acikcasi bu sene. sittin senedir strazburg'da yapilan konferansi sen kalk bu sene nice'e al, takdire sayan hakikaten!


esas bomba ise konferansi tam monaco grand prix'sinin oldugu haftaya denk getirmek oldu saniyorum. gerci yaptiklari hatanin farkina vardilar -katilimcilarin yarisi otel bulamayinca acilis bir gun ertelendi- ama bir kisim sansli azinlik bu haftasonunu la cote d'azur ve monaco'da gecirecek. yalniz kucuk bir kac sorun var: ilki ben ne vakit fransa sinirlarindan iceri ayak bassam hemen motoru bozuyorum. yillardan beri su ise bir care bulamadim. yorgan dosek yattigim bile vakidir durum o denli ciddi. ikincisi -ki allah baska dert vermesin- bu cote d'azur nam sahil aynen davul sesi gibi uzaktan hosmus meger. yakinina gidince taslik pis bir seymis istihbarata gore. bizim ege ve akdeniz plajlarina alisik narin kicimizi incitebilir bu gibi durumlar. neyse artik darisi onumuzdeki ay -ve bu kez deniz'le birlikte gidilecek- palermo'ya. demistim konferans mevsimi acildi diye; daha cancun var sirada.

niye yaziyorum bunlari... hani ola ki birileri bilime gonul verir de "aman ne kadar can sikici hayatlari var" falan derse fikrini biraz olsun esnetsin diye. o yuzden hic bahsetmiyorum konferans programlarinin genellikle degil plaja inmeye, kic kasimaya bile vakit birakmadigindan falan.

vay efendim hanimini birakmis da neler ediyor diyenlere ise sozum sudur: yukaridaki iki resmi toplasan bir su alttaki resim ediyor mu? deniz orada simdi ve kaldi ki biz hic hazetmeyiz yalniz seyahat etmekten. o yuzden tum gorunen resimlerin guzelligini ikiye bolun bakarken, ben oyle yapiyorum.

28 Mayıs, 2006 09:46, Blogger e-mekli boyle dedi...

bunlar bilim adamlarına bilim dışında bir dünya olduğunu kanıtlamak amacıyla hazırlanan "promosyon ve reklam" kokan hareketlerdir.
Ben de bir zamanlar nice plajlarında dolaşırken Brigitte Bardot'un ( şimdi enkaz )kumlara uzananarak beni beklediğini hayal ederdim.ama hayatın acı geçekleri devam ediyor..
nice nice nice'lere

 
28 Mayıs, 2006 19:44, Blogger Oya Kayacan boyle dedi...

Koraaaay, yeme bizi. Madem kıçını kaşıyamıyorsun ciddi ciddi bilime yazılmaktan, nerde olduğun ne yazaaaar? Ayrıca Costa Azzurra iyidir be. Ayrıcaaa da, Deniz şimdi Boğaziçi Köprüsü altından bana mı bakıyor yani?

 
29 Mayıs, 2006 09:50, Blogger Burcu boyle dedi...

Koray, o kadar mutlu etti ki beni bu tesadüfler zinciri, Deniz'imizi görmüş olduk bu sayede. O biletleri bulup aldığın için çok teşekkürler ve dilerim sen de harika zaman geçirmişsindir.

 
29 Mayıs, 2006 16:24, Blogger hera boyle dedi...

hadi canim:) deniz kenarina inmeye vakit yokmusmus da cok mesgullermis de... bu guzelim havada daha guzel bir yer dusunemiyorum. resimlere de 2 ye degil 4 e bolerek bakiyorum. kolay gelsin

 
29 Mayıs, 2006 21:48, Blogger Engin boyle dedi...

Nice hos, sakin bir sehirdir. Gecen yaz sehre uzaktan bakan super manzarali dagin basinda bir hostel'de kalmistik. Konferanstan kalan vakitlerde eski Nice'i icinde barindiran bolume kisaca bakilabilir, merkezde dondurma yenilip sahilde dolasilabilir, yapilacak baska birsey de yok zaten.

 
03 Haziran, 2006 10:40, Blogger Mert Ulas boyle dedi...

cote d'azur'un genelini bilmiyorum ama ben Monaco'da baliklarla birlikte yuzmustum 3 yil once oldukca guzeldi, mutlaka mayonu gotur derim ben.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat