Perşembe, Mayıs 04, 2006

hatirla ey sacma insan

Sabahlari kotu ve zor uyanirim. Koray kafamda sevgi kelebekleri gibi cikciklerken, gunes paril parilken, kuslar civildarken bile. Bedenimi yere dik hale getirdikten sonra da tek istedigim bir sure bilgisayara veya televizyona anlamsiz gozlerle bakip ayilmayi beklemek, konusmamak, bisi yememek (kalkar kalkmaz kahvaltiyi burnuna dayayangillerden degilim ben), icmemek.

Bu sabah kendim icin rekor sayilabilecek bir saatte (hava cok erken aydinlaniyor ya artik, erken acabiliyorum gozumu) yataktan ciktim, TRT Int'i bir actim ki karsimda: Kocum Benim. Ortasinda bir yerde acmistim ama o muhtesem sarkinin sozleri hemmen aklima geldi tabii, uyaniverdim hemen.

Tuhaf hafizamin derinliklerindeki top list'in nadide bir parcasiymis Kocum Benim'in jenerik muzigi, bu sabah farkettim. (Bakin, sahane ertugrulozgotumsu cumleler de kurabiliyorum eger istersem.) Listenin diger elemanlari sunlar:

-Mahallenin Muhtaralari jenerik muzigi
- Cicek Taksi jenerik muzigi
- Sigarayla Savasanlar Vakfi - Duman Avcilari Marsi
-Bir Baska Gece nin muzigi

Ozellikle Cicek Taksi'nin muziginin su dortlugune hastayim: ' Farketmez gunduz, gece yarisi/ Taksicinin derdi ekmek kavgasi/ Sisik olmali lastigin havasi/ Cicek Taksi duragi burasi.

04 Mayıs, 2006 13:12, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

sabahları aklıma takılan süfer şarkı
"hampiri vampiri dümdümtekteke takatukatakatuka ananın kızı"nı hatırlatmak istedim. bir de "hisseli harikalar kumpanyası, açıyor perdesini açıyor, harikalar dünyası burası, herkese neşe saçıyor" vardı. ilkokuldaydım sanırım... sen hatırlamayabilirsin:D

 
04 Mayıs, 2006 13:16, Blogger koray boyle dedi...

bu gece -niriniimm-
bu gecee -niriniiim-
bir baaasskaaa geceee!

korkunc seyler bunlar. ankara'da modern sabahlar varmis sabahlari, iyi diyorlar altin satir aile kasabina falan :)

 
04 Mayıs, 2006 15:17, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

"ne attaa ne eşşekte ne de katırdaa, aradığın o lezzet altın satırda, et pahalı diyerek bozma asabı, işte altın satııııır aile kasabı"
dinleyince dilime ananın kızı yerine bu takılıyo:)

 
04 Mayıs, 2006 23:33, Blogger doli incapax boyle dedi...

mahrum kalamayın radyo odtüden, modern sabahları da uyanabilirseniz o saatte buradan canlı canlı dinleyin.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat