Çarşamba, Mayıs 03, 2006

geldi



seni yedi aydir bekliyorduk. iyi hazirlandik, tam kadro haziriz.

- witbier: burada!
- sangria: burada!
- rose: burada!

o halde senlikler baslasin!

03 Mayıs, 2006 15:12, Blogger Deniz boyle dedi...

Hadi eve gel o zaman! Ben cikardim yazliklarimi kitabimi alip az sonra cimen ustu guneslenmece olaylarina girecegim. Yasasin cillenmek, yasasin sicak, yasasin gunes:)

 
03 Mayıs, 2006 15:26, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

yasasinn tabi! oracikta bekleyin. yarin da biz geliyoruz yaniniza. (bu arada cep telefonu diye bir sey icat etmisler, cimen üstüne serilmece aktivitesi esnasinda da ulasabilsin arkadaslara diye, ama 7 aylik ayriliktan sonra rahatsiz edilmek istemedin sanirim :P)

 
03 Mayıs, 2006 17:35, Blogger elif boyle dedi...

bugün tişörtle bisiklete bindim ve terledim. hepimizin gözü aydın. buraya da gelin beraber çillenelim.

 
03 Mayıs, 2006 17:45, Blogger YesilErik boyle dedi...

Heyoooo!!

 
03 Mayıs, 2006 22:33, Blogger tavsan boyle dedi...

oh sizin oralara yaz gelmis hakkaten, biz de bizim buralar 20 dereceyi gord tam Mayis havasi oldu diyoduk:) ben de ilk anda sasirdim boyle ijki isimlerini gorunce dedim Deniz hani dikkat ediyodu, sonra bi baktim Koray yazmis zaten:)) Donna'yla Beton'a da selam ederim, tadini cikarin havanin;)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat