Perşembe, Nisan 06, 2006

Pedometre ve Deniz

Ulasim araci kullanmayan, onun yerine yuruyen bir insanim ben, her sooyle bi alisverise cikayim, sehre gideyim dedigimde ne kadar yurudugumu merak ediyordum, bugun ogrendim: yaklasik 5.5 kilometre.

Oyle eglenceli bir sey ki bu alet inanamazsiniz, her yere yurumek geliyor insanin icinden, mumkun olan en uzun yolda gideyim de azicik daha kalori yakayim diyorsunuz.

Bi tek habire paltoyu, kazagi falan kaldirmak lazim kacta kaldigini gormek icin, etrafta tuhaf bakiyor insanlar ama ne gam.

07 Nisan, 2006 06:26, Blogger divadeiwob boyle dedi...

sürekli medyada yer alan üünlü bir kap cerrahımız günde en az 10 000 adım yürümemiz gerektiğini söylüyordu. Eminim ben günde en az 20 000 adım atıyorumdur. sonuç: tabi 52 kilo!

 
07 Nisan, 2006 10:34, Blogger crystalsdreams boyle dedi...

oo deniz iyimişin sen bayaa,ben en fazla 3 kmyi gördüm bu pedometredeee..bi de seninki bayaa ciddi tipli bi alet,benimki pembe falan salak bişi:)

 
07 Nisan, 2006 12:06, Blogger Deniz boyle dedi...

Cry sen butun gun uzerinde mi tqsiyorsun peki onu? Ben dun evden sehire, sehirden eve yurudum, dukkanlari gezdim falan, oyle sadece yuruyus yaparken uzerimde degildi.

Bir de, ciddi gorundugune bakma, her an bozulacakmis gibi duruyor, on yuroluk bisi. Cok afili modelleri varmis megerse sonradan gordum.

 
07 Nisan, 2006 16:22, Blogger Meltem boyle dedi...

Selam Deniz,
Çok ilginç bir alet ilk kez görüyorum,öncelikle enschede ne demek cahilliğimi bağışla lütfen, çok merak ettim de, sayfan çok güzel şu dinliyoruz kısmını nereden ve nasıl ekledin bana da öğretirmisin böyle bi şey için ara sıra estikçe uğraşıyorum ama başaramadım.

 
07 Nisan, 2006 18:57, Blogger crystalsdreams boyle dedi...

denizcim iyi yapıosun,ben de sadece yürüyüşte diil gün içinde dekullanıyorum,dün kuaföre yürüdüm,markete uğradım hep pedometremle.dandik mandik motive edio işte adamı..haticenin dediği gibi benimki de kontrol edince fazladan adım hesaplayabilio ama olsun,zevkli bişi:)

 
10 Nisan, 2006 11:03, Blogger Meltem boyle dedi...

Haticeciğim aydınlattığın için teşekkürler.

 
10 Nisan, 2006 13:33, Blogger Annelog Atölye boyle dedi...

Yok takmam ben bundan, en fazla 600 adım çıkar sonra da üzülürüm. Faydalı bişey ama.

 
12 Nisan, 2006 11:47, Blogger Basak boyle dedi...

Azmini takdir ediyorum Deniz.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat