Salı, Nisan 04, 2006

Ev bahari


Fedor Amca'nin ev gunesinden cok etkilendigimi yazmistim ya, o gunden beri dusunce gucu ile mevsimi degistirme cabalarim suruyor. Simdiye kadar 'evin icinde bahar havasi estirelim' kampanyasi uyarinca koyu renkli kis mumlari yerine canli renkli yaz mumlari alindi, marul ve cilek tam gaz tuketiliyor, portakal sezonunun kapatmak uzereyim, kereviz coktan out oldu.

Ev disinda da 'hayal ediyorum, oyleyse bahar yakindir' projesi kapsaminda Koray'a elma yesili baharlik kazak, yazlik pantalon alindi, bana pembe baharlik hirka, bir de tulbent gibi bir kumastan gomlek. (Yani bu noktada bokunu cikarmis olabilirim, o gomlegi bu havada giyersem butun yazi zature olarak geciririm ama olsun, bu ideolojik bir savas)

Bir de isin 'uluslararasi sprituel proce' ayagi var. Birtakim arkadaslar, mangalli terasli ev tutsun da rakilari orada gomelim, sirtimizi guneste isitalim diye dua ediyoruz.

Eh, insan bu kadar kararli olunca sabah tepesine findik kadar dolu yagsa da inancini kaybetmiyor. Bahar benim icimde, yemisim doluyu.

04 Nisan, 2006 16:58, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

ah o "uluslararasi sprituel proce" icin biz de ne dualar ediyoruz ama, bu gidisle ise yaramayacak gibi. ayni evin taliplisi öyle cokmus ki. yarin gelecek bakalim haber. bi "evet" deseler, bahar mahar dinlemeyiz, anahtari aldigimiz gün islatiriz o terasi. islatiriz di mi deniz?

 
04 Nisan, 2006 18:09, Blogger Deniz boyle dedi...

Kismetse olsun Donna'm be, hem her ev bizim kutlamamiz icin ayri sebep, olmazsa da vardir bir sebebi der geceriz, olursa dolu bile yagsa sampanyamizi iceriz. (Kafiyenin ustasi, gozlerinin hastasi kardesin Deniz)

 
05 Nisan, 2006 10:57, Blogger Ilgaz Gürses boyle dedi...

Kişi hissettiği mevsimdedir. Yemin etsen başın ağrımaz, bahar geldi mi? Geldi.

 
05 Nisan, 2006 14:02, Blogger elif boyle dedi...

ben de bugün şunu düşünüyordum: kalın paltoma rağmen kakırdıyor muyum? evet. ama bahar geldi ve güneş var. demek ki bu bi yanılsama, sadece ben üşüyor olmalıyım. açım, ondandır. acaba yoldan birini durdurup sorsam mı üşüyor musunuz diye?
sonra güneş biraz daha ısıttı. baktım kanal bisikletleri tedavüle çıkmış. zaten lale mevsimi de yakın.

 
05 Nisan, 2006 22:41, Blogger Cerise boyle dedi...

Gule gule giy cicilerini Denizcim :) Zaten yeni sezon acilmasa nereden anlayacagiz baharin geldigini? Ben hala sabahlari evden cikinca urperiyorum sabah serinliginden. Bu arada sobe sobe sobe! :)

 
06 Nisan, 2006 13:26, Blogger dreambyduru boyle dedi...

mumlarına bayıldım...buarada güneş var, belki gündüz sıcaktır ama ben anlayamadım hala baharın geldiğini bütün gün işyerinde tıkılmaktan...sabahları üşüyorum hala paltoyla geliyorum işe :(

 
10 Nisan, 2006 23:12, Blogger YesilErik boyle dedi...

Sevsinler bahar yakindir procenizi. Biz de, biz de!!!

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat