Çarşamba, Mart 22, 2006

yeter yeter yeter artik

Sabah gunes acmisti bi guzel, 'yazcilik' oynuyordum. Yazcilik gunesin oldugu yere sandalyeyi iyice cekip sirtini guneste isitarak, Susanna Baca dinleyip ciplak ayaklarinla tempo tutarak oynaniyor. Bir yandan da gulumseyip yazlik giysileri, parki, sangria icmeyi, mangal yapmayi falan hayal ediyorsun.

Simdi kar yagiyor yine, en sinir oldugum sinsi sekliyle, ince ince buz parcalari tepeme iniyor.

Yani, insanin hevesi boyle de kirilmaz ki. Ay merkur geri mi gidiyorsun, ne oluyorsun bilmiyorum ama biktim usandim senden, aksiliklerden. Hic neseli bisi olmayacak mi benim hayatimda?

22 Mart, 2006 13:52, Blogger Nes london-ist boyle dedi...

londra orasi kadar soguk oluyor,hatta yeter artik bu soguga dayanamiycam,gunes yuzu gormuyorum dedim dun, bugun gunes acti hava 5 derece artti,annem de isyan etme sukret kizim der hep,himm...

 
23 Mart, 2006 07:18, Blogger ibeking boyle dedi...

ben bu oyunu pek bir sevdim...ben de oynasam olur di mi??

 
23 Mart, 2006 13:43, Blogger Doruk boyle dedi...

Deniiiz, nerdesin? Odaya gelsene hemen:)

 
27 Mart, 2006 17:53, Blogger cenkunal boyle dedi...

Güzel bir oyunmuş ve ilgi çekici.
Ama zaten geldi bahar...

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat