Salı, Mart 28, 2006

Tayyipilencandan

1) Basbakanimiz konusmayi bilmiyor hadi bunu kabul ettik. Medeniyyyyyyeetler catismasi olsun, samimiyyyyet ile kucaklamak olsun asina oldugumuz kavramlar ne yazik ki. Peki ama canlarim,TRT spikerlerine ne oluyor? Konusma ozurlu bir angutu (bizim buralarda karizmatik basbakan anlaminda kullanilan bir kelime, okuyorsaniz sayin basbakanim, adliyelerde surundurmeyin beni hakaret ettim diye) basbakan sectigimiz icin guzelim Turkcemizin telaffuzu da mi degisecek yani? Ciller'e haksizlik ettigimizi dusunuyorum bazen, o derece. Hayir, Turkce'yi Turk halkinin buyuk kisminin aslinda benim Hollandacam kadar bildigini kabul ettim artik, internet sayesinde imlanin bazi insanlara ne uzak bir kavram oldugunu ogrendim, ama konusamamak hala inanilmaz geliyor, ozellikle her gun televizyona cikiyorsan, basbakan falansan. Spikerlik yapip bir de baskasinin yedigi herzeyi matahmis gibi tekrar etmek ayri
guzel. Canim Turkiye'ydi di mi?

2) Keske Candan Ercetin dinlerken aklima bankalarda plazalarda calisan daimi rejimde, rofleli, sivri topuklu, hayatiumududerdi gucu 'kalin' koca bulmak olan 'ablalar' gelmese. Aksam departman event'i olarak Candan'a gitcez sekerim. Ay gitmeleriniz olsun da donemeyin e mi? Git Selcuk Erdem karikaturu, detoks recetesi falan forwardla sen arkadaslarina. Iyyhhikk. (Pardon annecim)

3) The Office, diyorum, baska bisi diyemiyorum. Butun bolumlerini internetten bulup izleyeyim bari, boyle olmuyor.

28 Mart, 2006 19:56, Blogger Ozan Durmaz boyle dedi...

ikiyi seçiyorum! ikiyi seçiyorum ! :D :D

 
29 Mart, 2006 07:57, Blogger elif boyle dedi...

himmm ricky gervais mi yazmis... ben de izleyeyim.

 
29 Mart, 2006 22:55, Blogger Gün boyle dedi...

Memnune'ye katılıyorum, keşke sadece sorun bu olsaydı kendisi ile ilgili...

 
29 Mart, 2006 23:37, Blogger cenkunal boyle dedi...

Çiller ile mukayese yaparak Erdoğan'a haksızlık yapmışsınız.

 
04 Nisan, 2006 22:28, Blogger Tijen boyle dedi...

türkiye'yi unutunuz artikin.
olup bitenler hiç hayra alamet degil.
her alanda!
sen nasilsin bu arada deniz?
havadisler nasil sizin oralardan?
bu sefer ben geldim çaya. var mi taze demlenmis çayiniz?
(bu saatte çay olmaz ama neyse.. bana uyku gerek uyku!)
tijen

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat