Pazartesi, Mart 20, 2006

Surup gibi sesli sakinlik verici Jose Gonzalez efendiyi dinliyoruz evde bugunlerde en cok, bir de KT Tunstall hanimi bolcana. Iyi hos da ayni seyleri hic durmadan manyak gibi dinleyince o donemi hatirlatan, belirleyen, hatirlatan bisi haline geliyor muzik, sonradan her dinlediginde o zamani anmana sebep oluyor. Ok Computer'i dinlerken burnuma o zaman kullandigim parfum geliyor benim. Gecen gece ruyamda tekrar OSS'ye giriyordum, turkce bolumundeki 41. soruya geldigimde vakit bitmisti, kan ter icinde uyandim da butun gun aklima Travis geldi. Muzikle aramda daha sogukkanli bir iliski tesis etmek isterdim aslinda.

Bir de soyle bir hadise cikmis, ben calistiramiyorum bir turlu, onu calistirmak isterdim.

21 Mart, 2006 12:58, Blogger Basak boyle dedi...

Deniz, biz de Jose Gonzales dinliyoruz bu aralar. Bir de onun müziğini Sony Bravia reklamında kullanmışlar, bak sitesi de burası. Belki ilgini çeker. Ben görüntülere bayıldım. Nasıl çektiklerini de anlatıyor.
Haklısın insana hep bir anını ya da dönemini anımsatır müzik. Hatta bazen yeni öğrendiğim bir grup bile bana eskiyi anımsatabiliyor. Muhtemelen sözleri ya da melodisi yüzünden. Ya da solistin sesi...
Bu ara Jose'nin yanında Roy Buchanan ve Archive dinliyoruz. Archive'den Again isimli şarkıyı öneriyorum sana, bir diğne bakalım.
NOT: Arkadaşım, oralarda meydanlarda el sallayan bir artiz var, gördük Burcu'yla, tanır mısın yakından? Hoparlör yerleştirip buradan "vuaaaağğğh" diye bağıracaktık ama hemen gidiverdi arkasını dönüp. Dur ben de Taksim meydanında bir sistem kurup kendimi çekeyim de artiz kimmiş görsün o arkadaş.

 
21 Mart, 2006 20:00, Blogger Mert boyle dedi...

Hatirladim o reklami bende, muzigi de begendim bir ara bakicam Jose Gonzales'e

 
22 Mart, 2006 12:25, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

"sarışınlar boktur" dinliyosunuz demek sadece:D
anlasam bi el atıcam da ben de anlamadım.
alakasız: escher nası okunuyo hollandaca? sevgilimle iddiaya girdik, enschedeye enşede demediğinizden hareketle eşer okunmaz diye salladım. tutmuş mu? çok önemli benim için! :D kestane kebap acele cevap:D

 
22 Mart, 2006 13:16, Blogger Deniz boyle dedi...

Folyo, sarisinlar boktur'dan baska seyler de dinliyoruz aslinda ama bu alet hala alisamadi bize:)

escher ise bildigim kadari ile eşer diye okunuyor, enschede de buradaki Turkler ve Almanlar tarafindan enşede olarak okunuyor zaten:)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat