Pazartesi, Mart 13, 2006

Kocakari soguklari


Martin 11'inde baslar, 8 gun surer adina Berdelacuz denirmis Saatli Maarif takvimine gore. Bizim kicimizi cumartesi sabahi pazarda dondurdu. Karnibahar ve kereviz almak icin gerizekali bir kizin on bes dakika boyunca hesap yapmasini -5 derecede cilgin gibi esen ruzgarda beklerken kulaklarimizi, burnumuzu birakiyorduk oraya. O derece.

Sonra sen gel de butun haftasonunu 'battaniye dolmasi' olarak gecirme, mumkun mu? Dort film (Corpse Bride, I love Huckabees, Walk the Line ve Jarhead -bu sonuncusunun sonunu izlemedim, cok kotuydu) iki kitap, salep ve levrek (ayni anda degil tabii ki) Berlin'den gelen telefonun esliginde gulme krizi falan filan derken pazartesi oldu tekrar. Hava acimasizca soguk bugun de ama Koray evde degilken battaniyelemenin de film izlemenin de keyfi yok.

13 Mart, 2006 16:58, Blogger Margot boyle dedi...

Martzede kardeşim, duygularını aynen paylaşıyorum. Haydi hep beraber: Çekil aradan Mart!!

 
13 Mart, 2006 17:03, Blogger tavsan boyle dedi...

bohu. ya gercekten bugun gunes var neyse ki de anlamiyorum icerideyken ne kadar soguk oldugunu havanin. ama biktim artik ben yaaaaa. metabolizmam goctu bu manyak hava yuzunden, yeter kardesim yeter.

 
13 Mart, 2006 19:56, Blogger Cerise boyle dedi...

Burada da yagmur canimdan bezdirdi beni :( Bahar gelsin baharrr!

Salepler de pek guzel gorundu gozume. Bu sefer de fincanlarini begendim dersem, bu kiz benim evdeki esyalara goz dikti diyeceksin ammaaa dedim bile :)

 
13 Mart, 2006 20:21, Blogger elif boyle dedi...

biz de bi taraflarımızı almanya'da bırakıyorduk, ne kadar soğuktu ya gerçekten haftasonu!! hatta koray bi ara sıvı nitrojenin dondurduğu t2 taklidi yapıp suratımızın kırılması pahasına güldürdü bizi.

deniz bak yeni projem şu: ağlama duvarı gibi bi yer yapıcaz. haftada bir ibadet eder gibi oraya gidip hollandalılara sövücez, duvarı yumrukluycaz filan. biraz rahatlarız belki.

 
15 Mart, 2006 09:35, Blogger Oya Kayacan boyle dedi...

Bizim kocakarı bunadı üstelik. Bahara çıkacağımız falan unutuldu. Neyse, baharlanmış ağaçlarımız var iyi ki etrafta. Kanıt gerekirse göstereceğiz kocakarıya.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat