Pazartesi, Mart 06, 2006

Hava muhalefeti


Yeni Komunist Parti'nin olasi Enschede zaferine 'yukardaki' musaade etmeyecek galiba. Az evvel giyindim hazirlandim elimde kalan brosurleri de dagitacaktim ki kar bastirdi yine. Tamam, destekliyoruz Ritchie'yi ama sokaklara tipi savururken cikip da kicimi dondurmaya, hayata kusmeye niyetim yok benim.

Biraz bekleyeyim, belki diner.

06 Mart, 2006 15:57, Blogger koray boyle dedi...

brooklyn funk essentials'in bi sarkisi vardi "the revolution was postponed because of rain" deyu, o hesap oldu bu :)

 
06 Mart, 2006 18:13, Blogger jackietreehorn boyle dedi...

kar neyse de suratima tipiyle karisik dolu gelince (ozellikle bisiklet surerken) basliyorum soylenmeye, "nereden geldim ulan bu ulkeye" seklinde.

hollandalilar da hastasi degil bu havanin. Neredeyse butun yil ispanya'da vs. yapacaklari 1 aylik tatili, gecirecekleri gunesli gunlerin hayalini anlatiyolar, kafa utuluyolar. Azicik gunes cikti mi seriliyorlar cimene. (bkz: http://www.archinfo.com.tw/building/archi/images/200506/05062001-b.jpg)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat