Çarşamba, Mart 01, 2006

Deniz 'kizil' oldu!



Sacimi boyatmadim elbet. Komunist parti'nin brosurlerini dagitmaya basliyorum bugunden itibaren, belediye secimlerine kadar. Vera'nin manitasi Ritchie aday oldu, ben de isin bir ucundan tutayim dedim.

Sen git, dort sene politika oku universitede, sonra en fazla bu kadar yakinlas olaya.

Diyorum ki, politikayla ugrasmak sahane birsey, is ki gercek insanlari icermesin ugrasin. Komunist parti ise buyuk bir saka olmali.

01 Mart, 2006 22:07, Blogger crystalsdreams boyle dedi...

üniversitede okuduğun politikayla pratikte içine girdiğin gerçek hayat politikası çok başkadır eminim denizcim..babası hala kendini siyasetin içinden kurtaramamış biri olarak sana diceim şudur ki tikkat et bağımlılık yapabilirr..sana şaka gibi gelen komunist parti seni üyesi yapmasın sakın:)hehehe anarşik denizin maceraları die takip ederizz artıkk:)

 
02 Mart, 2006 11:18, Blogger elif boyle dedi...

ben de oy kullanmak istiyorum.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat