Çarşamba, Şubat 01, 2006

tuvalet kitabi...


Hem ferahlayalim, hem de biseyler ogrenelim degil mi? Tuvalate kitap rafi yapmak Koray'in fikriydi aslinda, Turkiye'den gelen Penguenleri, Lombaklari falan biriktirmek icin. Ama bizim boktan rafimiz (simdi dusundum de yanlis bir sifat kullandim raf icin, kotu raf diyelim) yillarin dergilerini tasiyamayip kafama inince birkac kere (hayir, bu noktayi da anlamiyorum, niye sadece benim kafama indi kilolarca gazete ve dergi, niye Koray'a hicbisi olmadi, sanssiz miyim, neyim?) delirip butun dergileri bir koliye doldurdum, alt kattaki kilere kaldirdim birkac ay once. Hatta delirmis bir vaziyette Koray'i arayip o aptal dergilerin bir daha banyoda yeri yok ona gore demis de bulundum.

Birkac gun sakin, kafama inen kitap rafindan azade, huzur icinde gecti gecmesine de, hayat eksik kaldi tuvalette okuyamayinca. Baktim olmuyor, evdeki eglencelik, bir parca okuyup da vaakit gecirtecek kitaplardan biraz koydum o rafa. (Eh, tuvalette Savas ve Baris'i okuyacak degiliz ya, yani oyle bir bagirsak durumunu allah gostermesin)

Hepinize tavsiye ederim, ozellikle the illustrated dictionary of unfamiliar words ve bir zamanlar bizde olan, sonra kaybettigim, 'Bulus nasil yapilir?' isimli kitabi, hepimizi Turk'uz ne de olsa, aklimizin nerede calistigi malum.

02 Şubat, 2006 09:17, Blogger mono boyle dedi...

ben zaten kitapsız,dergisizbi tuvalet düşünemiyorum :)

 
02 Şubat, 2006 09:59, Blogger huysuz boyle dedi...

daha dün aklıma geldi benim de, bizim tuvalet kütüphane gibi, bir post yazmalıyım bunun hakkında diye.gerçi yazarım yine de, sen benden çok yaşayacaksın :)

 
02 Şubat, 2006 12:55, Blogger şugibi boyle dedi...

bende tam bugünlerde tuvalete bir gazetelik koymayı düşünüyordum.

 
02 Şubat, 2006 14:38, Blogger Annelog Atölye boyle dedi...

Bizimkiler yerde sepette duruyor da, kazaya kurban gitmiyoruz:) Ama raf da iyi fikir bi yerde.

 
02 Şubat, 2006 16:31, Blogger elif boyle dedi...

darwin awards'ın kitaplaştırıldığını bilmiyordum, süper seçim. ekşi sözlük kitabı da çok iyi fikirmiş tuvalet için (aman sözlükçüler duymasın). bu hela kitaplığı konsepti koray'ın (buradakinin) pek hoşuna gider vallahi.

 
03 Şubat, 2006 08:21, Blogger Oya Kayacan boyle dedi...

Murat Belge ne der bilmem:-)?

Bizim evde fasl-ı tuvaa'alette otururken gazete ilavelerine bakılır ve yere atılıp bırakılır. Çocuklar gidip yırtar mırtarlar, çekiştirip paralarlar, Şemşi gelip kaldırır atar. Moktan kültürün sonu bu olur işte.

Önemli not: Çocuklarım katiyetle banyo dışındaki gazeteleri paralamazlar!

 
03 Şubat, 2006 22:22, Blogger Gün boyle dedi...

Nerdeyse oturma odasında ki kütüphane kadar kitap oldu tuvalette :) Yalnız değilmişim ne güzel, okumadan asla ... , anladınız işte.

 
03 Şubat, 2006 23:16, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

icimde kalmisti benim de, sizde ne zaman tuvalete girsem, "bu raf pek tekin durmuyor" demeye niyetlendim, ciktigimdaysa her seferinde unuttum! o degil de, insan kitabi rafa geri koyarken hatirlar degil mi? :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat