Cuma, Şubat 10, 2006

femina femini lupus

Sabah sabah evlerimize gunes gibi dogan, fakirin dostu, kadinlari televizyonda bir tup bebek kliniginin yardimi ve sponsorlugu ile 'catir catir' dogurtturacagini idda eden hanimefendi gecenlerde kendisinin tup bebek yaptirdigi iddalarina cevap vermis: Ben hakiki bir kadinim, boyle seylerle isim olmaz diye.

Ay bir aklim takildi, sormayin. Hakiki kadinlik dogurganlik uzerinden, meme, et got uzerinden, elde ettikleri kocalar, 'uzerlerine yapilan' katlar yatlar, hamamlar uzerinden tanimlaninca icim fena oluyor. Kanser olup da memesi olmayan, kisir olan veya kimseye maddi anlamda bagi olmayan kadinlar kadin degil bu tanimlara gore.

Demeyin kimin lafini dikkate aliyorsun diye, herkes Sabah Sabah hanim kadar kalin cizgilerle belirtmese de ayni seyleri anlatiyor mesrebince. Birlikte okudugim, hala bir adami 'kafesleyememis' olmaktan muzdarip arkadaslarim, oohh catir da catir dogururum, bundan ala kadinlik olamaz diyen kadinlarin, onu da aldirtirim, bunu da yaptiririm, adami somururum diyen tanidiklarimin laflariyla Sabah Sabah hanimin beyanlari arasinda alt tarafi birkac ton var. Vallahi yazik.

10 Şubat, 2006 12:01, Blogger huysuz boyle dedi...

(beyinsizlik x erkeği sömürebilme becerisi)+ gerizekalı konuşabilme yeteneği = doğurgan ve %100 kadın demek o zaman sabah sabah ablaya göre...

 
10 Şubat, 2006 16:54, Blogger elif boyle dedi...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 
10 Şubat, 2006 18:39, Blogger elif boyle dedi...

iii, kendimi kaybedip gereksiz kabalastigimi dusundugumden burdaki yorumumu sildim. pardon, kirlilik oldu.

 
11 Şubat, 2006 10:05, Blogger Mert boyle dedi...

guzel bir yazi, en cok da o tur kadinlarin hayatta koyduklari hedefler uzucu...

 
12 Şubat, 2006 02:38, Blogger aza boyle dedi...

sabah sabah ablayı sankim tanıyorum 26 yaşındayım ve asla çoçuğum olamayacak bence cocuk doğurmak heleki catır catır doğurmak önemli değil sorumluluğu alıp hastalıklı beyinler yatiştirmemek önemli olan ne mutluki böyle bir dünyaya çoçuk getirme eziyetinden feragat etmiş durumdayım varsın kadınlık yarım olsun kadınlığı iki bacak arasından bakan salaklar bu insanlar!!! çok kızdım çok iyiki izlemiyorum ve denk gelmedim yazını tebrik ediyorum:)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat