Perşembe, Şubat 23, 2006

akil ve fikir sagligi ekmek(cik)leri


Hamurla ugrasmayi, mayali hamura dokunmayi cok ozlemisim. Sabah sabah gozumu acar acmaz ekmek yaptim, misler gibi koktu evim, hizimi alamadim, iyice sevdigim gibi koksun diye yeni bagimliligim beyaz sabun kokulu yer sivisiyla yerleri sildim, ciceklerimin suyunu degistirdim.

Resimdeki pembe guller cicekcinin hediyesi. Sali gunu hava bok gibiydi, bir ruzgar, bir soguk, bir yagmur, pazaryerinin kapanmasina yakin Vera'yla aklimiza cicek almak geldi, ben herzamanki bir demet sari kasimpatimi, Vera da tek bir adet pembe margaritasini aldi, cicekci de bize bu cicekleri hediye etti. Ay ben bir sevin, bir sevin... Akilli herif, hem zaten kimsenin almayacagi ciceklerden kurtuldu, hem de benim gonlumu kazandi, bundan sonra hep ondan cicek alirim ben.

Disarda piril piril bir gunes, hadi artik kaldir kicini diyor. Bisikleti tamire goturmem lazim, kipirdayayim artik.

23 Şubat, 2006 22:10, Blogger elif boyle dedi...

oh mis gibi vallahi! afiyet olsun.

 
24 Şubat, 2006 11:57, Blogger annelog boyle dedi...

Orda çiçekler çok uygun fiyatlı değil mi Deniz, burda önçe çingene hanımla uzun uzun pazarlık edip, psikolojik savaşa girmek gerekiyor. Ki ben buna çok üzenip, çiçek filan alamıyorum:(

 
24 Şubat, 2006 12:47, Blogger Deniz boyle dedi...

Vallahi fiyatlar benim gibi pazardan alinca epey uygun, koca bir demet iki uc hafta dayanan cicegi tas catlasa (ki kisin ortasindayiz dusun) iki bucuk yuroya aliyoruz, uzerine hediye de veriyorlar:)

Esas mutluluk verici olan burada herkesin cicegi bir ev ihtiyaci olarak gormesi, pazardan meyva sebzeleri alirken bir de cicek alivermeleri bence. Icim aciliyor evde bir vazo cicegim olunca, baska bir luksum de yok, bu kadari oluversin, di mi:)

 
24 Şubat, 2006 20:59, Blogger Burcu boyle dedi...

Aman aman, ne hamaratlıktır bu sabah sabah. Bayıldım ekmeklerine, tombik tombik. Evim hep soğuktur diyorsun ya, değil, sıcacık senin evin, senin sayende.

 
24 Şubat, 2006 21:01, Blogger Cerise boyle dedi...

Hep cicek alma aliskanligini edinmek istemisimdir ama hic almiyorum hala :(
Belki kendi evim olunca alirim :) Hatta belki boyle guzel ekmekler de yaparim :)
Cok guzel gorunuyorlar eline saglik!

 
25 Şubat, 2006 14:19, Blogger Su boyle dedi...

Encshede? Subat ayi? Piril piril bir gunes? Sonuna kadar tadini cikar!!!

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat