Çarşamba, Ocak 18, 2006

yesil cay update

[Donna canim, vallahi sinirini bozmak icin yazmadim bunu, biz normal, gunde sekiz saat uyumaya alismis insanlariz, uykusuzluk bizi bozuyor, ne olur kizma]

Hani dun o cok begendigim yesil cay dun gece agzimiza sicti sevgili okurlar.

Hersey cok guzel baslamisti halbuki. Car car konusan Gilmore Girls'e bakip ceneniz cekilsin e mi demis, Grey's Anatomy'i hayranliklarla izlemis, uzerine BBC'de Elizabeth Davids belgeseli izlemistim. Koray da pitir da pitir bilgisayarda bisi yapti ben tv'ye yapisik iken. Aksam oyle bos bos otururken bir bardak da yesil cay ictim, nedir yani, gecen sene her gece ders calisirken bir caydanlik cay icerdim ben de yine yastiga bir karis kala uyuyurdum. Saat 11 bucuk gibi normal insan uyuma saatinde yataga girdik, kitaplarimizi okumaya basladik.

Her gece sohbet saatimiz var bizim, butun gece tek kelime etmedigimiz olur, yataga girip kitaplarimiza kavusunca bir cenemiz acilir ki sormayin. Yarim saat car car konusur, sakinlesir, kitaplarimizi okur, uyuruz. Dun gece de basladik konusmaya, beyin olsa da yesek, ciger soyle sahane biseydir (evet oburuz, biliyorum) bilmemne chapterini soyle duzenlemeyi dusunuyorum, bak kitapta cok komik bi bolum var, lisede edebiyat dersinde ne okuyordunuz siz falan filan....eh, geyigin belini kirdik, hala zirnik uyku yok, don baba donuyoruz, elimdeki kitabin 120. sayfasina geldim, oraya kaykiliyorum, buraya donuyorum, hava sicak geliyor. Pencereyi acalim mi, evet evet acalim.

Gece saat 2 oldu, hala uyuyamiyoruz, Koray ben aciktim dedi, bir anda kendimi buzdolabinin onunde kara gunler icin sakladigim sarimsakli krem peyniri ararken buldum. Takriben on iki dakika sonra bir canak peyniri pek cok sunta (altinbasak cinsi krakerlerin genel adi) marifeti ile lopletmistik. Hadi karinimiz doydu, uyuyalim artik dedik. I-iih, mumkun degil.

Iki bucuk civari Koray komplo teorileri uretmeye basladi. Carsaflar dedi, bu carsaflar bize ugursuz geliyor cok sert dokulari, uyuyamiyoruz. Hadi ordan hassas popo, bok atma ceyizimle getirdigim carsaflara demedim, yaa olabilir dedim, az evvel ayilar gibi tikindigimiz icin yatak kirinti dolu olmasin diye sormak da aklima gelmedi. Yine dondum bir tur, yastigimi potpotledim.

Uce dogru Koray asabi bir sekilde yesil cay bozdu bizi dedi. O yesil cayi ictik, boyle cin gibiyiz iste, nasil ise gidecegim yarin diye sizlanmaya basladi. Ben konuyu degistirmek icin cilbir dedim, cilbir yiyebilir miyiz sence, bisi olur mu? Sanki hafifce sinirlendi bana, sarmisakli yogurt uyku getirir halbuki, onun icin seyetmistim.

Uc bucukta dellenip yataktan kalkti kocam. Gitti iceri bilgisayari acti, calismaya basladi. Ben sinirimi bozan seyleri dusunmeyi biraktim da uyudum nihayet.

Saat beste yine uyandim, Koray daha yeni yatiyordu. Belki de, dedi, yedigimiz tavuklari kokainle yemlediler, ya da curry sosunda kokain vardi. Devrildi uyudu nihayet.

Sabah sekizde kaldirdi beni, sanki cok onemli islerim varmis gibi. Bugun iyice yorulalim da gece uyuyalim diye karar verdik. Sonra aklimiza lodos yuzunden uyuyamayabilecegimiz ihtimali de geldi ama, kim bilir?

Bundan sonra o yesil cayin kavanozuna bile bakarak uykumu kaciracagima inaniyorum. Tovbe tovbe, bir daha ogleden sonra icersem ne olayim.

18 Ocak, 2006 12:44, Blogger zehra boyle dedi...

denizcim evet yesil çayın var böyle bir etkisi. 5 ten sonra içmesen daha iyi olur tabii ama çok faydalı hem metabolizmayıda hızlandırıyor. kilo vermeye yardımcı kendisi.

 
18 Ocak, 2006 12:48, Blogger Deniz boyle dedi...

Ezero daha evvel ictiklerimin hicbiri uykumu kacirmamisti ama, bu baska bisi, nasil boyle oldu anlayamadim ben.

 
18 Ocak, 2006 13:09, Blogger elif boyle dedi...

allah allah, nazar mı değdi nedir...

 
18 Ocak, 2006 19:49, Blogger ycurl boyle dedi...

Ben de merak ettim bu yesil cayin markasini. Ben her aksam yemeginden sonra iciyorum ama uyumamak icin zaten :)

 
18 Ocak, 2006 21:09, Blogger Gün boyle dedi...

Biz de altınbaşak'a sunta deriz :)

 
19 Ocak, 2006 03:49, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

vah vahhh... uykusuz kalmis canlarim. :P
ben gelene adar uykunuzu alin bari. gün sayiyorum, heheeeyy!

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat