Pazartesi, Ocak 02, 2006

Kendim icin bi'sey istiyosam...


Bu yilbasi kendim icin dilek tuttum, kendi kendime bi'seyler yapayim diye...

02 Ocak, 2006 17:02, Blogger simiole paris carnet boyle dedi...

deniz seni tebrik ediyorum iki sey icin. birincisi dilek tuttugun, ikincisi dilegi kendine tuttugun icin. demek ki sen bu sene cok seyler yapacaksin. ben sahsen dilek tutamadim. bu da -acaba ben bu sene hicbirsey yapamayacak miyim sorusunu aklima getiriyor. gorecegiz nitekim.
mutlu yillar,

 
03 Ocak, 2006 11:01, Blogger Deniz boyle dedi...

Simi gozum, dert etme, kendim icin dilek tutmak sonradan aklima geldi benim, kendim diye ayri bisi oldugunu unutali zaman olmus cunku, dehsetle farkettim.

Sen unutma, o zaman zaten dilege bile gerek kalmaz, sirtin yere gelmez.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat