Perşembe, Ocak 19, 2006

Hayati Harley'e neler oluyor?

Kahramanimiz gectigimiz haftalarda motorla bir Iski cukuruna girmis, bacaagini kirmis, evde yatiyordu biliyorsunuz. Dun acaba ne yapiyor, evde oturmaktan delirdi mi diye merak ettim. Malum, adam omru boyunca evde hic oturmadi, bu kadar domestik hayat zor gelir diye dusunuyordum.

Sahaneymis, Banu Alkan'la o adamin kavgalarina bakiyormus, cok eglenceliymis.

Vallahi ne yalan soyleyeyim, bacagini kirdigini duydugumda bile bu kadar endiselenmemistim. Bacak kirigi kaynar gecer ama Banu Alkan'in beyinde yarattigi hasar nasil gecer bilmiyorum.

Aslinda bundan iki sene evvel beni arayip Ikinci Bahar'in kurallarini ve kisilerini sordugunda bu isin bu noktalara gelecegini gormeliydim.

Allahim, babami bir an evvel iyilestir, isinin basina dondur. Korkuyorum bu gidisattan.

19 Ocak, 2006 12:11, Blogger huysuz boyle dedi...

ay çok komik bu ebeveynler :)

 
19 Ocak, 2006 12:54, Blogger rebetika boyle dedi...

korkmakta haklısın.benim babam da emekli olduktan sonra bilimum evlilik,kuş aydın ve son zamanlarda banu alkan programlarını seyretmeye başladı.mümkünse babalar emekli olmasın,ya da emekliliğinde bağ-bahçe işlerine merak sarsın

 
19 Ocak, 2006 14:10, Blogger tavsan boyle dedi...

benim dedem de yalan ruzgarini seyrederdi, soranlara da ibret olsun diye seyrediyorum derdi:) ama bak buna tezat olarak babam da annemle beraber onun izledigi dizileri izliyor aksamlari isten eve gelince. ama ayni zamanda baska seyler de yapiyor, okuyor, yaziyor, proce ciziyor arada. olabiliyor yani bazen hepsi. bilmiyorum sevkilim babamdan nasil yaptiginin sirrini ogrenmeye calisiyordu, simdi buraya boyle anlatinca farkettim hakkaten de ya, ben de biraz bu konuda ihtisasimi arttirayim barik. yani ozetle (her zamanki gibi guzide uzun bir giristen sonra;) diyecegim o ki belki o kadar da korkunc birsey degildir; belki caktirmadan baska seyler de yapiyordur baban evde.

 
19 Ocak, 2006 14:36, Blogger elif boyle dedi...

mail alıp göndermeyi daha geçen ay, hem de skype üzerinden öğrettiğim annem, yılların evkadını, bana bu aralar mail atıp hiç duymadığım grupların hiç bilmediğim şarkıları hakkında ne düşündüğümü filan soruyor.
çok eğleniyorum bizi böyle hiç beklemediğimiz şekillerde şoka soktuklarında :)

 
19 Ocak, 2006 17:45, Blogger AluminyumFolyo boyle dedi...

vah vaaah!..
tez zamanda iyileşir işallah...

 
19 Ocak, 2006 21:03, Blogger Cerise boyle dedi...

Cok gecmis olsun :(
Benim babam da bel fitigi nedeniyle bir sure evde yatmak zorunda kalinca pembe diziler ve sacmaliklari uzerine tez yazabilecek duruma gelmisti. Oturmus seyretmis yani...

 
20 Ocak, 2006 08:36, Blogger mono boyle dedi...

endişelenme denizcim, ha sabahtan akşama national da börtü böcek seyretmiş, ha banu alkan-murat taşdemir seyretmiş...

 
20 Ocak, 2006 12:32, Blogger Gün boyle dedi...

Durum bu kadar ciddi desene, acil şifalar :)

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat