Salı, Ocak 10, 2006

enschede chainsaw massacre

Saat 11 gibi parka geldiler, butun gun -affedersiniz ama- beynimi siktiler. Kactim sehre gittim, geri geldigimde bu sefer bahcede, dibimdeydiler. Tam o testere ile onlara ne yapacagimi dusunurken kahve molasi verdiler, simdi de gittiler.

Agac budayicilarindan bahsediyorum. Ocak ayinin ikinci haftasi yurt sathinda agac budama haftasi herhalde, dun haberlerde de gordum, testeresini kapan agaclara saldiriyor. Belediyemiz gecen kar yagisinda insanlarin evlerinin uzerine, arabalarina devrilen agaclar yuzunden gelen sikayetleri dinledigi icin midir, yoksa gecen sene yeterince dikkat etmedigim icin midir bilmiyorum ama cilgin bir seferberlik varmis gibi geliyor bana.

Bir de, buraya geldigimden beri gurultuye olan tahammulum cok azladi benim. Istanbul'da hayati boyunca cadde uzerinde yasamis, yol yapim calismasi sirasinda bile ders calisabilen kisi ben degilmisim gibi, burada en ufak ses sinirime dokunuyor, iyice kil ve asabi biri oldum, ses yapan komsulara bozuluyorum (alt katimizdakiler gecen yil her gece saat 11'de camasir yikiyordu mesela, gel de delirme) havai fisek patlatanlari kiziyorum falan. Bugun tuy dikti hakikaten.

Keske belediyemiz agac budayacagina, yol kazacagina Muslumanlara bayram sirasinca otobus seferlerini bedava yapsa. Kendimi kaziklanmis hissediyorum, simdi orda herkes bedava binerken herseye biz hala bilet aliyoruz. Hem bu essekler kendi tatilleri olunca butun otobus seferlerini direkt kaldiriyorlar, tuzlari kuru tabii.

Ben bu isi Ritchie'ye (Vera'nin erkek arkadasi) acayim bir, gelecek belediye secimlerinde Komunist Partiden aday olacak kendisi, belediye meclisine girmek icin. Hem bedava toplu tasima falan, Komunist Parti'ye uzak bisi degil, bakarsin azinliklara hak taninmasi acisindan falan bi kiyak yapiverirler gelecek bayramlara.

10 Ocak, 2006 19:32, Blogger jackietreehorn boyle dedi...

ehehe sikayet etme, 1 sene beles bindin otobuse trene.

Ben 5 senedir tren,otobus, metro ne varsa oduyorum bu adamlara. Josine de hergun gosteriyor kendi OV kartini bana inadina inadina.

Okuldaki tiplere de "benim OV kartim yok , burs da almiyorum" deyince pek sasiriyolar. Soruyolar sonra da.. "Turkiye AB'ye uye degil mi ya?"

boyle iste.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat