Cuma, Aralık 09, 2005

zararin neresinden donersen islik cal

- kahve molasi vermissin bakiyorum
- he ya... beynim uyustuydu yazmaktan, iyi oldu
- kasiyor galiba biraz?
- aslinda beni yazmak pek kasmiyor da, danismanlari okumak kasiyor sanirim
- nasil yani?
- bugune kadar verdiklerimi okuyamadi adamlar daha
- ee?
- eesi o iste. yorum duzeltme falan almadan yazdikca yaziyorum ben. pazartesi bir bolum daha teslim edicem bakalim n'olacak
- neyse canim sen yaz da gerisi onlarin sorunu
- aslinda benim de sorunum ama neyse...
- bu gibi durumlar icin bir laf vardi
- zararin neresinden donersen degildir herhalde?
- ehahah donulmez aksamin ufkundasin diye mi?
- yok canim... kar edecek bir sey olmadigi icin
- olsun, icin ferahlar belki.
- zararin neresinden donersen islik cal diyelim oyleyse
- himm... kahven bittiyse yazmaya donsene sen?
- niye?
- hem kendi kendine konusuyorsun hem de iyice zirvalamaya basladin
- haklisin galiba hadi ciaoo!
- eyvallah!

save me from drowning in the sea
beat me up on the beach
what a lovely holiday
there's nothing funny left to say...

pam pa ra raaa ram raa raamm

09 Aralık, 2005 15:56, Blogger YesilErik boyle dedi...

Danisman dedin, okuma dedin, yarami desdin Koray :( Diyecek bi sey bulamiyorum. Hic okunmayabilir, sen kendini hazirla. Ne de olsa tez senin tezin, danismaninin degil. Bu da bi bakis acisi olabiliyor yani. Hani basima geldi, ordan biliyorum. Kolaylar gelsin efenim...

 
09 Aralık, 2005 19:02, Blogger koray boyle dedi...

'doktora vermek' diye bir deyim var ya, korkarim bizimkisi 'doktora almak' olacak bu sifir danisman destegi yuzunden. neyse canim alma verme dunyasi bu nihayetinde :)

ben sikayetci degilim aslinda bundan. is ki tez savunmasinda akillarina gelmesin susu eksik busu fazla gibi seyler soylemek, iste o zaman pedel'in (toren yoneticisi) asasini munasip yerlerine eklestiririm iste.

 
10 Aralık, 2005 03:17, Blogger ycurl boyle dedi...

Koray kaitliyorum en azindan sunus sirasinda birsey cikarmasinlar. Gecenlerde bir arkadasim yapti savunmasini su anda postdoc hatta. Ama komite bazi eklemeler istedi. Hocasi da en azindan iki ayini harca bunun icin demis. Sifir danisman yardimi alanlardan o da. Belki bilakis yapiyorlar bilmiyorum. Ben de hocanin gormek istediklerini bitirmeye calisiyorum yoksa genel olarak tezin bolumleri hazir. Az kaldi ama ben surundurdukce surunduruyorum bu daha da sinir bozucu bir durum. Kolay gelsin. S1kal1m disimizi bitirelim bu isi derim ben.

 
10 Aralık, 2005 16:44, Blogger koray boyle dedi...

bizde isler biraz daha farkli ycurl: savunmadan once tezin kabul edilip edilmedigi biliniyor zaten, savunma bir nevi adetten yapiliyor, fazla torensel bir sey.

ve evet artik bitse de gitsek :)

 
12 Aralık, 2005 10:41, Blogger  boyle dedi...

ver-kurtul beaabi. bak ben bile teslim ettim de savunmaya hazırlanıyorum. bitir bian önce de doktor-doktor selamlaşması yapalım. ha bi de nedense benim danışman da danışma-lan kıvamındaydı. bunların hepsi böyle mi? büyüyünce biz de böyle mi olucaz?

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat