Salı, Aralık 13, 2005

minik depresif

- yine yanlis yunnus bi seyler yazmissin basliga
- yoo degil yanlis falan
- manik depresif onun adi bi kere
- bu minik depresif iste, baska bi mefhum
- iskembe-i kubrada yasanan duzensizliklerden bahsediyor sanirsam?
- yok be... manik depresiflik gibi degil diye.
- nasil peki?
- ufaktan isiriyor bu sadece, oyle bipolar bir vaziyet falan yok yani.
- ufaktan isirdigi icin mi artik kahve molalarini da monitorun basinda gecirmeye basladin?
- ee akademik mission impossible, mecburen.
- ooo! sabahtan beri epey yazdin ama bak
- chapterlara sigmam tasarim biliyorsun
- zevzeklik edebildigine gore hakkaten depresif falan degil
- ne sandin :)
- ama bu kendi kendine konustugun icin sana deli diyecekleri gercegini degistirmez
- karistirma onu da su referansi da ekle bakalim
- e hadi oyleyse
- hadi...

13 Aralık, 2005 16:20, Blogger Deniz boyle dedi...

Bu gidisattan hafifce tirsmaya basladim ben. Yakin zamanda Vera'lara, olmadi Koln ahalisine olmadi annemin evine iltica talebinde bulunacagim galiba, koca kendine gelene kadar.

 
13 Aralık, 2005 20:06, Blogger tavsan boyle dedi...

kolay gelsin Koray. Ya ama ne guzel boyle azimle calismak hem de eglenerekten minik depresfic bi sekilde:)

 
14 Aralık, 2005 00:03, Blogger Mert boyle dedi...

ahah bende referans koymktn nefret ediyorum, bir de onlari koyarken belli yazim sekli olmali ya, kagidin bir de adam/kadinin adini yaz olsa bitse keske

 
14 Aralık, 2005 10:28, Blogger koray boyle dedi...

sagol tavsan :) fena gitmiyor ama bakalim kahramanimiz kalan bes haftasinda neler yapacak...

mert o referns islerini cok kolaylayan bir yazilim var endnote adinda. ben eseklik edip kullanmadim en basinda, simdi ugrasiyorum. tavsiyem ne yap et o programla hasir nesir ol biraz. muhtemelen universitenin lisansi vardir, o sekilde faydalanmayi denyebilirsin.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat