Pazar, Aralık 18, 2005

Memleket ozlemine careler

Hani oluyor bazen, takvimsel olarak yaza girilmis de hala kazakla oturunca, arkadaslardan dun gece raki- lufer olaylarina girdik, soyle guzel mehtap boyle guzel Bogaz manzarasi seyrettik diyen mailler alinca, bok kokulu zeytinlere, kus kadar enginarlara,dosya kagidi domateslere, kotu Bulgar fetasina dunya kadar para bayilip evde raki sofrasi kurdugunda fonda cok hatirali seyler calinca, oturum izni icin yuzlerce sayfa dokuman toplayip, sayfalarca aciklamali mektuplar yazinca, sicarim boyle isin icine, memleketime donerim, insan gibi yasarim diyoruz.

Iste boyle anlarda hizla kendine gelmek icin muhtesem bir cozum uretti gecenlerde Koray: Hurriyet'in internet baskisindaki Okuyucu yorumlarina goz atmak. Hakikaten ise yariyor, neden Turkiye'de yasamamayi tercih ettigini, neden bu tercihin daha isabetli oldugunu hizla anliyor, kendine geliyorsun.

Bu sabah Fatih Altayli'yi okudum, aylar sonra ilk defa, o da iyi bir tedavi memleket ozlemi icin. Ne yazik ki artik eksi sozluk de oyle.

18 Aralık, 2005 14:28, Blogger divadeiwob boyle dedi...

biz büyüyoruz ve dünya kirleniyor

 
18 Aralık, 2005 20:07, Blogger Vladivostox boyle dedi...

aylar sonra gelip ilk kez minibüse binince de buna yakın şeyler düşündüm nedense ;)

 
18 Aralık, 2005 23:32, Blogger ycurl boyle dedi...

evet ya biz uzaklardan ozluyoruz memleketimizi ama oraya gidince de sudan cikmis balik gibi kaliyoruz. Yani en azindan ben son gittigimde insanlarin ne kadar kaba oldugunu farkettim Istanbul'da. Belki de hep boyleydiler ama ben de o kalabaligin icinde yasarken farketmiyordum. Hmm evet ben de bazen gazete yorumlarini, kose yazarlarinin sacmalamalarini ve aklimin almadigi haberleri gorunce ne isim var orada diyorum. Donucem de dondugum yer Ege kiyisinda kucuk bir koy olacak. en guzeli.

 
19 Aralık, 2005 16:43, Blogger Donna Quijote boyle dedi...

nereden cikti kuzum simdi bu memlekete dönmek filan? bunca zaman su haberi beklemedik mi birlikte, köln yollarina düsmüyor muyuz biz de, arayi kapatalim diye?
sakin olun, kistir, gecer. yok yok, hic sevmedim ben bu fikri, hic!

 
19 Aralık, 2005 17:00, Blogger Deniz boyle dedi...

Donnacim, hic endiselenme, bizimkisi hani olur da ozlersen, neyi, niye ozledigini bir daha kafanda tart, bulundugun yerden sikayet edip oralari masal mukemmelligiyle hatirlama diye bir hareket. Endiselerinin tam da tersi icin yani:)

 
20 Aralık, 2005 11:07, Blogger  boyle dedi...

kızım iki senedir diimde tüy bitti. toplayalım biraz para, alalım bitane ada, kuralım kendi bağımsız federe cumhuriyetimizi. ben başladım para biriktirmeye.

 
20 Aralık, 2005 11:16, Blogger Deniz boyle dedi...

Bekare, disisleri bakani ben olacaksam eger, helalinden bi elli yuro calisir burdan. Koray da sanayi bakani olacaksa nanoteknoloji seysi kurar bi kenara (zaten minicik minicik seyler, yer de tutmaz)o da epey para eder. Olursa varim ben.

 

sen de yorum yaz

yorumlari kapat